اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد اردبیل:

مددجویان با تخفیف 70 درصدی از حق بیمه خدمات درمانی استفاده می‌کنند

خبرگزاری فارس: معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل گفت: مددجویان کمیته امداد استان اردبیل با تخفیف 70 درصدی می‌توانند از بیمه خدمات درمانی استفاده کنند.

مددجویان با تخفیف 70 درصدی از حق بیمه خدمات درمانی استفاده می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رضا ساجد پیش از ظهر امروز در جلسه‌ای با مسئولان مراکز بیمه‌ای در اردبیل اظهار داشت: ‌پیش از این و با امضای توافق‌نامه‌هایی افراد معرفی شده از سوی کمیته امداد با تخفیف 100 درصدی از حق بیمه خدمات درمانی استفاده می‌کردند که امسال با توجه به تغییر مقررات بیمه‌ای این رقم به 70 درصد تخفیف رسیده است.

وی تصریح کرد: بر همین اساس خانواده‌های بی‌بضاعت و نیازمندی که به هر دلیل قادر به پرداخت هزینه‌های درمانی نیستند، می‌توانند با مساعدت کمیته امداد از مزایای طرح بیمه ایرانیان استفاده کنند.

ساجد در ادامه خاطر نشان کرد: بیش از 10 هزار نفر توسط کمیته امداد استان برای پوشش بیمه‌ای به تأمین اجتماعی معرفی شدند که امیدواریم به سرعت مراحل بهره‌مندی این تعداد مددجوی کمیته امداد از خدمات بیمه تأمین اجتماعی در سطح استان فراهم شود.

این مسئول در ادامه اضافه کرد: با معرفی کمیته امداد برای استفاده از خدمات درمانی در قالب بیمه ایرانیان افراد واجد شرایط با پرداخت 30 درصد حق بیمه خود می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.

وی به تخفیف 70 درصدی ارایه شده و پرداخت این سهم از سوی دولت اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به این‌که دولت خدمتگزار در مسیر تحقق شعار عدالت‌محوری افراد روستایی و بی‌بضاعت را مورد حمایت قرار می‌دهد در این زمینه یک شرایط مناسبی را در پوشش‌های بیمه‌ای شاهد هستیم.

به گزارش فارس، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد اردبیل در ادامه بیان کرد: به هر طریق ممکن ما از مددجویان و خانواده‌های بی‌بضاعت آنها در تأمین هزینه‌های درمانی حمایت کرده و در مناطق روستایی به رغم برخی مشکلات تلاش می‌شود تا حمایت لازم انجام شود.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول