اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس:

جشنواره ششم شعر فجر آسیب‌شناسی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: امیدواریم با آسیب‌شناسی دوره ششم جشنواره شعر فجر، سال آینده جشنواره بی‌عیب و نقصی را شاهد باشیم.

جشنواره ششم شعر فجر آسیب‌شناسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمود عالیشوندی جمعه‌شب در آیین اختتامیه  بخش منطقه‌ای ششمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر در شیراز اظهار داشت: شعر یک عطیه و میراثی الهی بوده که خداوند به بشر بخشیده و فارس و شیراز نیز میراث‌دار این هنر الهی است.

وی افزود: ششمین جشنواره شعر فجر به صورت منطقه‌ای و با حضور شاعران برگزار شد که حضور 20 شاعر خارجی از 14 کشور جهان در شهر شیراز یکی از ویژگی‌های جشنواره شعر فجر فارس بود.

این مسئول بیان کرد: همچنین نشست‌های تخصصی شعر نیز در حاشیه این دوره از جشنواره در شیراز برگزار شده است که شاعران منطقه 9 کشور با یکدیگر به گفت‌وگو پرداختند.

عالیشوندی ابراز داشت: با توجه به استقبال و دریافت بازخوردها و توجه به این جشنواره خوشحالیم که تا حدود بسیاری به اهداف جشنواره دست یافتیم که امیدواریم با آسیب‌شناسی این دوره از جشنواره سال آینده جشنواره بی‌عیب و نقصی را شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف جشنواره شعر فجر کشف استعدادهای شعری است اضافه کرد: در این دوره از جشنواره شاعران بسیار خوبی حضور داشتند که تحقق این هدف والای جشنواره را شاهد بودیم و این در حالی بوده که در برگزاری این جشنواره‌ها باید بر روی استعدادها و شاعران نوجوان سرمایه‌گذاری کنیم و جای امیدواری است که شاعران خوبی در عرصه شعر کشور حضور دارند.

عالیشوندی ادامه داد: به دنبال اجرایی کردن شورای شعر و هم‌اندیشی با اصحاب شعر در فارس هستیم تا شعر را به جایگاه واقعی خود در این استان برسانیم.

به گزارش فارس، در ششمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر که با حضور شاعران جهان و منطقه 9 کشور شامل استان‌های فارس، بوشهر، کهکیلویه و بویراحمد و خوزستان در شیراز برگزار شد، شاعران داخلی  و خارجی به شعرخوانی پرداختند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول