اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

دفتر پیشخوان دولت در محمودآباد افتتاح شد

خبرگزاری فارس: دفتر پیشخوان خدمات الکترونیک دولت با حضور مسئولان استان و شهرستان در محمودآباد مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

دفتر پیشخوان دولت در محمودآباد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد، دفتر پیشخوان خدمات الکترونیک دولت صبح امروز با حضور مسئولان استان و شهرستان در محمودآباد افتتاح شد.

امام جمعه محمودآباد در این مراسم ایجاد این موسسات و شرکت‌ها را در راستای خدمت‌رسانی به مردم دانست و افزود: امروز پس از 33 سال به نقطه‌ای رسیدیم که در سیستم الکترونیک می‌توانیم با کشورهای پیشرفته دنیا رقابت کنیم.

حجت‌الاسلام عبدالله اسماعیلی با بیان اینکه یکی از دستاوردهای مهم انقلاب امانتداری است، خاطرنشان کرد: مجموعه ثبت احوال مملو از هویت ملی ماست و در سیستم الکترونیک مهم‌ترین چیزی که باید حائز اهمیت باشد اصل اعتماد و امانتداری است

اسماعیلی تصریح کرد: مردم هویت شخصی و خصوصی خود را در اختیار شما می‌گذارند و شما باید امانتدار باشید.

در ادامه رئیس ثبت احوال محمودآباد بیان داشت: این سومین دفتر پیشخوان دولت الکترونیک و هویت ملی مازندران در سال 90 است که در محمودآباد افتتاح شد.

علی‌اکبر دشتی، محمودآباد را نخستین شهرستانی دانست که به صورت پایلوت در صدور شناسنامه مکانیزه بالای 15 سال در مازندران و اجرای آرشیو الکترونیکی اسناد سجلی در کشور، این مهم را اجرایی کرد.

مدیر دفتر پیشخوان دولت الکترونیک محمودآباد نیز با بیان اینکه همواره خدمت به شهروندان را سرلوحه کارهای خود قرار داده، خاطرنشان کرد: وظیفه دفاتر پیشخوان، ارائه بخشی از خدمات سازمان‌های دولتی در تمام نقاط شهری و روستایی است که از این پس به‌نام دفاتر پیشخوان خدمات دولت شناخته می‌شوند.

مجتبی محمدی از جمله اهداف این دفاتر را تجمیع خدمات عمومی و دولتی، تمرکززدایی و افزایش بازدهی در سرعت و کیفیت خدمات کشوری دانست و تصریح کرد: فرآیند و فرآورده‌های دفاتر پیشخوان خدمات دولت براساس منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری برای عدالت‌ورزی، کاهش فساد اقتصادی و اداری، استفاده عمومی و انعطاف‌پذیری سازمانی و رضایت‌بخشی بدنه اجتماع است.

محمدی در پایان از جمله خدمات دفاتر پیشخوان دولت را تلفن همراه، پست، پست بانک، تلفن ثابت، ثبت احوال، آب و فاضلاب شهری، جهاد کشاورزی، خودروی فرسوده، مسکن مهر و در آینده نزدیک نیز بیمه خدمات درمانی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، آموزش و پرورش، شرکت گاز، اداره برق، اداره راه و شهرسازی، اداره تربیت بدنی و بیمه توسعه عنوان کرد.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول