اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

مطبوعات باید آسیب‌شناسی شوند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: مطبوعات باید آسیب‌شناسی و رسانه‌ها رصد شوند و معایب و نقاط قوت مورد بررسی قرار گیرد.

مطبوعات باید آسیب‌شناسی شوند

به گزارش خبرگزار‌ی فارس از کرمان، جواد کمالی صبح امروز در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان کرمان با قدردانی از زحمات رسانه‌ها و شورای اطلاع‌رسانی در ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: موضوع محوری این ایام برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی است، هر انتخاباتی نُرم خود را دارد، انتخابات شوراها، مجلس و ریاست جمهوری متفاوت از یکدیگر است.

وی با اشاره به اینکه در آستانه سال جدید هستیم، بیان داشت: ظرفیت‌های استان در این زمینه ناشناخته است و حوزه گردشگری در استان کرمان باید اطلاع‌رسانی شود.

کمالی تصریح کرد: استقبال از حوزه‌های گردشگری در استان کرمان کم است و باید در این زمینه شهروندان توجیه شوند و این حائز اهمیت است.

وی عنوان کرد: باید الزام به مدیران استان کرمان شود تا اطلاع‌رسانی به موقع در خانه مطبوعات صورت گیرد و روابط عمومی استانداری با همکاری خانه مطبوعات در این زمینه تلاش‌های لازم را انجام دهد.

کمالی خاطرنشان کرد: افزایش کمی مطبوعات مهم و حائز اهمیت است و اگر توسعه از توازن لازم برخوردار نباشد در آینده مشکل‌ساز می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان ابراز داشت: مطبوعات باید آسیب‌شناسی و رسانه‌ها رصد شوند و معایب و نقاط قوت مورد بررسی قرار گیرد.

وی اذعان داشت: اطلاع‌رسانی باید در سراسر استان کرمان گسترش یابد و صرف مرکز استان نباشد، همه مردم باید مطلع شوند و شهرستان‌ها در زمینه اطلاع‌رسانی فعال باشند.

کمالی عنوان کرد: باید ائمه جماعات استان به منظور حضور حداکثری مردم در انتخابات بسیج شوند و در این زمینه به وظیفه خود عمل کنند.

وی بیان داشت: جلسه شورای اطلاع‌رسانی باید منظم و هر 15 روز یک بار برگزار شود.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول