اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یک عملیات 4 ساعته انتظامی تنکابن با سارقان

تجهیزات برقی سرقتی 106 میلیون تومانی کشف شد

خبرگزاری فارس: در یک عملیات چهار ساعته انتظامی تنکابن با سارقان، تجهیزات برقی به سرقت رفته از شرکت توزیع برق غرب مازندران به ارزش 106 میلیون تومان کشف و ضبط شد.

تجهیزات برقی سرقتی 106 میلیون تومانی کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر به نقل از روابط عمومی توزیع برق غرب مازندران، در یک عملیات چهار ساعته انتظامی تنکابن با سارقان، تجهیزات برقی به سرقت رفته از شرکت توزیع برق غرب مازندران کشف و ضبط شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران گفت: با پیگیری‌های دفتر حراست شرکت توزیع برق غرب مازندران و تلاش نیروی انتظامی شهرستان تنکابن، سارقان سیم‌های شبکه برق منطقه به همراه یک تُن محموله تجهیزات شبکه دستگیر شدند.

مصطفی سالار افزود: با توجه به روند رو به رشد سرقت‌ها و بروز آسیب‌های جدی به شبکه‌های برق منطقه در چند ماه اخیر، در یک عملیات هماهنگ در منطقه خرم‌آباد تنکابن و پس از تعقیب و گریز چهار ساعته، سارقان مورد نظر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

وی تصریح کرد: از این سارقان حدود یک تن سیم و تجهیزات مسروقه برقی به ارزش 106 میلیون تومان کشف شد که موارد دیگر سرقت‌ها از این افراد در حال پیگیری است.

غلامرضا محرابی مدیر دفتر حراست شرکت توزیع برق غرب مازندران نیز خاطرنشان کرد: با توجه به سرقت‌های مکرر در منطقه با پیگیری دفتر حراست شرکت و هماهنگی با فرمانده نیروی انتظامی، گشت‌های شبانه به صورت منظم در تمام محورها برقرار شد که توفیق حاصله نتیجه گشت‌های شبانه بوده است.

وی در پایان با تقدیر از رشادت و تلاش مطلوب نیروی انتظامی در این امر به فعالیت‌های انجام شده در مورد پیشگیری از سرقت اشاره کرد و اذعان داشت: در این راستا در سال 90 اقدامات خوبی نظیر برگزاری جلسات منظم بررسی راهکارهای پیشگیری از سرقت تجهیزات برق در هر یک از شهرستان‌های غرب مازندران با حضور فرماندهان نیروی انتظامی مستقر در این شهرستان‌ها و همچنین چاپ بروشورهای آگاه‌سازی راهکارهای پیشگیری از سرقت برای نخستین بار در کشور و توزیع آن در بین مشترکان منطقه انجام شد.

انتهای پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول