اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر موتلفه اسلامی کرمان:

وابستگان به ثروت در اردوگاه اصولگرایی جایگاهی ندارند

خبرگزاری فارس: دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان گفت: افرادی که به قدرت و ثروت وابستگی داشته و دارند در اردوگاه اصولگرایی جایگاهی ندارند.

وابستگان به ثروت در اردوگاه اصولگرایی جایگاهی ندارند

احمدعلی مقدم امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان در مورد معیارها و شرایط و کاندیداهای اصولگرا اظهار داشت: کسانی که به قدرت و ثروت وابستگی داشته و دارند و مشمول مبانی و شاخص‌های منشور جامعتین نباشند در اردوگاه اصولگرایی جایگاهی ندارند.

وی افزود: نامزدهایی که انطباق حداکثری با منشور جامعتین را داشته باشند، انتخاب و به مردم معرفی شدند، زیرا ما باید نمایندگانی به مردم معرفی کنیم که در دیانت، پاکی، بصیرت، درک و فهم آنها شکی نداشته باشیم.

مقدم با بیان اینکه ما در این انتخابات در مقابل اصلاح طلبان و افراد وابسته به جریان فتنه قرار داریم، ابراز داشت: نخستین استراتژی آنها تلاش در راستای دل‌سرد کردن مردم و جلوگیری از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی است.

وی تصریح کرد: آنها با شیطنت‌هایی به دنبال ایجاد تفرقه و انشقاق در بین اصولگرایان، اختلاف و صف‌آرایی روحانیت در مقابل یکدیگر هستند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان عنوان کرد: جریان انحرافی با برنامه‌ریزی که کرده و خرج هزینه‌های میلیاردی به دنبال فتح مجلس نهم است.

مقدم بیان داشت: جریان انحرافی با پشتوانه اقتصادی و مالی غیر قابل رقابت و وابستگی با برخی جریانات قدرت با حداکثر توان وارد انتخابات شده و از طرف دیگر القا می‌کند که آنها در صحنه نیستند.

وی با اشاره به اینکه جریان فتنه، اصلاح‌طلبان و جریان انحرافی آمده‌اند تا مجلس را از نیروهای انقلاب بگیرند، افزود: اهداف آنها با دشمنان خارجی این نظام هماهنگ است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه این جریان‌ها سه گروه هستند، گفت: گروهی که با صلاح خودشان انتخابات را تحریم کردند و می‌خواهند، انتخابات را بستری برای ایجاد اغتشاشات و نافرمانی‌های مدنی آماده کنند به طوری که از اکنون بحث تقلب در صیانت از آرا را مطرح می‌کنند.

مقدم افزود: گروهی دیگر در جریان فتنه 88 از اپوزسیون دولت به اپوزسیون نظام تبدیل شدند و معتقد هستند که باید به هر نحو شده با حداکثر توان در انتخابات شرکت نکنیم و به زمان قبل از فتنه 88 یعنی اپوزسیون دولت برگردند.

وی ابراز داشت: گروه سوم عده‌ای هستند که با فتنه همراهی نداشته یا مخالفت علنی نداشته یا ساکت بودند و در مجموع هر سه گروه یک هدف را دنبال می‌کنند.

مقدم در توصیه به کاندیداها گفت: نامزدها باید بدانند وارد یک جنگ نشده‌اند، بلکه وارد یک رقابت و پس از انتخابات رفاقت شده‌اند.

وی تصریح کرد: کاندیدا‌ها در سخنرانی‌های خود با طرفدارانشان وظایف نمایندگی مجلس را تبیین کنند و به جای شعارگرایی به برنامه‌گرایی روی‌ آورند و از شخص محوری و شعار محوری بپرهیزند و به سمت برنامه محوری حرکت کنند و از تخریب و تهمت به رقیبان خود خودداری کنند و تقوای سیاسی داشته باشند.

دبیر موتلفه اسلامی استان کرمان عنوان کرد: از مردم کشورمان که در تمام مقاطع وفادار نظام و ولایت بوده‌اند، تقاضا داریم با حضور پررنگ خودشان پای صندوق‌های رای بیایند و حماسه‌ای به یاد ماندنی را خلق کنند.

مقدم گفت:  امیدواریم در پایان برگزاری انتخابات جشن بزرگ انتخاباتی را در سراسر کشور برگزار کنیم.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول