اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

13 اسفندماه جاری

نمایشگاه‌های فروش بهاره در خراسان‌جنوبی گشایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی گفت: به منظور تأمین مایحتاج نوروزی مردم و جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها، نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا بـا همکاری و مشارکت مجامع امور صنفی و شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان از 13 اسفندماه گشایش می‌یابد.

نمایشگاه‌های فروش بهاره در خراسان‌جنوبی گشایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی، علیرضا جمیع هدف از برگزاری نمایشگاه‌های بهاره را تنظیم بازار و عرضه مستقیم کالا، دسترسی مردم به کالای موردنیاز با قیمت مناسب، ایجاد تعادل در عرضه و تقاضا، کنترل قیمت و حمایت از مصرف‌کنندگان عنوان کرد.

وی افزود: در نمایشگاه‌های امسال مردم می‌توانند کالاهای موردنیاز خود را از 5 تا 15 درصد زیرقیمت بازار تهیه کنند.

جمیع در مورد زمان برگزاری نمایشگاه‌های بهاره استان افزود: نمایشگاه بهاره در شهرستان قاینات از 13 اسفندماه در محل مجتمع ورزشی آزادی و نهبندان از 14 اسفند در خیابان شهید رجایی اداره صنعت، معدن و تجارت و شهرستان فردوس از 15 اسفند در محل انبار شرکت تعاونی روستایی و شهرستان بیرجند از 13 تا 19 اسفند در محل نمایشگاه بین‌المللی با اولویت کاﻻهایی نظیر البسه، خشکبار، مواد پروتئینی، لبنی، شوینده، قند و شکر، برنج و ماهی در محل نمایشگاه بین‌المللی استان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه نمایشگاه بهاره امسال با تأکید بر کیفیت است کمیته‌های تخصصی قیمت‌گذاری تشکیل شده و واحدهای تولیدی و صنفی متقاضی در نمایشگاه‌های استان باید درخواست و فاکتورهای قیمت محصولات خود را به کمیته برگزاری نمایشگاه ارائه دهند تا بررسی‌های لازم در مورد حاشیه سود و تخفیف‌های اعمالی انجام و نتیجه آن اعلام شود وکالای مربوطه پلمب قیمت شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی با بیان اینکه بازرسان سازمان، مجمع امور صنفی و تعزیرات حکومتی بر نمایشگاه‌های بهاره نظارت دارند، تأکید کرد: چنانچه واحدهای صنفی قیمت‌های اعلامی را رعایت نکنند با آنها به‌عنوان متخلف برخورد و تعزیراتی خواهند شد و شهروندان هم می‌توانند هرگونه شکایت انتقاد و پیشنهاد را در مورد نمایشگاه به دفاتر مستقر در نمایشگاه و یا تلفن 124 سازمان یا ادارات صنعت، معدن و تجارت گزارش کنند.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول