اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس:

آمار مقایسه‌ای دولت احمدی‌نژاد با گذشته شگفت‌انگیز است

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: مقایسه آماری دولت‌های نهم و دهم با دولت‌های گذشته شگفت‌انگیز است.

آمار مقایسه‌ای دولت احمدی‌نژاد با گذشته شگفت‌انگیز است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسین صادق عابدین بعد از ظهر امروز در آیین گشایش نمایشگاه «ما توانسته‌ایم» اظهار داشت: شعار می‌توانیم توسط امام خمینی (ره) مطرح و توسط رهبر معظم انقلاب تذکر داده شد و در دولت‌های نهم و دهم تبلور یافت.

صادق عابدین بیان داشت: مقایسه آمار و ارقام شگفت‌انگیز بوده و حاکی از آن است اگر بخواهیم می‌توانیم قله‌ها را با سرعت پیش ببریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با ارائه آمار مقایسه‌ای از فعالیت‌های دولت نهم و دهم در مقایسه با دولت‌های قبل در فارس پرداخت و افزود: تا قبل از دولت نهم دو سد در فارس وجود داشت و این در حالی بوده که در شش سال گذشته در فارس  پنج سد به بهره‌برداری رسیده و هفت سد نیز در حال اجرا است.

نماینده عالی دولت در فارس ابراز داشت: در بخش برق نیز در سال 84 استان فارس با 700 مگاوات با کمبود برق مواجه بود که در شش سال گذشته با تحولات صورت گرفته، نه تنها مشکلی نداریم بلکه به طور متوسط یک‌هزار مگاوات برق مازاد داریم.

استاندار فارس با بیان اینکه این اعداد کمی نیست و تلاش دولتمردان و همت آنان در عمران و آبادانی را می‌رساند تصریح کرد: در بخش راه روستایی و مناطق محروم یک‌هزار و 848 کیلومتر راه تا قبل از دولت نهم در فارس ساخته شده بود که پس از آن تاکنون 3 هزار کیلومتر ساخته شده  است.

وی افزود: با مقایسه آمار راه روستایی تا قبل از دولت نهم در سال 46 کیلومتر راه روستایی ساخته شده بود که این آمار از شش سال گذشته به جاده‌سازی روستایی 500 کیلومتر در سال افزایش یافته است.

رئیس شورای اداری استان فارس خاطرنشان کرد: تا قبل از دولت نهم تنها 196 کیلومتر بزرگراه با ساخت سالانه  9،4 کیلومتر داشتیم که این آمار در شش سال گذشته به طور متوسط به 146 کیلومتر بزرگراه در سال افزایش یافته و افزایش 9،27 برابری را نشان می‌دهد.

استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در شش سال گذشته بیشترین فشار، تحریم و اذیت در بعد سیاسی، اقتصادی و اجتماعی بر کشور ما وارد شد و با پیشرفت‌های خود  به این رسیدیم که اگر دست به زانو بگیریم می‌توانیم به قله‌های افتخار دست یابیم.

صادق عابدین ادامه داد: ما امروز در جنگ جدی هستیم و راه موفقیت و تلاش بیشتر است و باید برای توسعه کشور و استان روز از شب و شب از روز باز نشناسیم و به فضل خدا و عنایت‌های امام زمان (عج) هر روزمان نسبت به روز دیگر پرثمرتر شود.

وی همچنین با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی بر قرار گرفتن فارس در قله بیان داشت: نمایشگاه «ما توانسته‌ایم» نشان می‌دهد ما در قله هستیم و قله‌های بلندتر در پیش است و باید با تلاش به سمت آن حرکت کرده و آن را طی کنیم.

اتتهای پیام/ صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول