اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از فردا

نمایشگاه سراسری فرش دستباف در اراک گشایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های غرب ایران گفت: چهارمین نمایشگاه سراسری فرش دستباف و دومین نمایشگاه فرش و محصولات نساجی فردا در اراک گشایش می‌یابد.

نمایشگاه سراسری فرش دستباف در اراک گشایش می‌یابد

علی محصولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف ایجاد بازار رقابتی بین تولیدکنندگان فرش دستباف، معرفی توانمندی‌های حوزه فرش و ارائه آخرین محصولات تزیینی و زیراندازهای اصیل ایرانی در فضایی به وسعت هفت هزار متر و با شرکت 130 شرکت‌کننده برگزار می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه از فردا به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی گشایش می‌یابد.

به گفته وی در این نمایشگاه‌ها استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، گرگان، مشهد، تهران، اصفهان، یزد، استان مرکزی، البرز و کردستان حضور دارند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های غرب ایران ادامه داد: این نمایشگاه تا ششم اسفندماه از ساعت 15 تا 21 برای بازدید علاقمندان دایر است و مهم‌ترین غرفه‌های آن به تولیدات استان‌های قم، تبریز و مرکزی و ارائه قابلیت‌های فرش ساروق اراک و لیلیان خمین اختصاص یافته است.

محصولی گفت: دو روز بعد از برپایی این نمایشگاه، هشتمین نمایشگاه لوازم خانگی و محصولات صوتی و تصویری کشور و دومین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی استان مرکزی در محل دائم نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی گشایش می‌یابد.

به گفته وی نمایشگاه بهاره نیز اواخر اسفند ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول