اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

11 ماهه امسال در همدان

42 درصد تصادفات منجر به فوت در حاشیه شهر بوده است

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور همدان گفت: با توجه به کمبود امکانات و عدم وجود پاسگاه در حاشیه شهر 42 درصد تصادفات منجر به فوت در حاشیه شهر بوده است.

42 درصد تصادفات منجر به فوت در حاشیه شهر بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی فکری بعد از ظهر امروز در شورای هماهنگی ترافیک شهرستان همدان با بیان اینکه با اقدامات انجام شده به یک توسعه پایدار دست پیدا کردیم، افزود: در 11 ماه گذشته در سطح شهرستان همدان میزان فوتی‌های حاصل از تصادفات 60 مورد بود که نسبت به سال قبل که 85 مورد بود، 15 مورد کاهش یافت.

وی بیش از 42 درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات را در حاشیه شهر دانست و گفت: با توجه به کمبود امکانات و عدم وجود پاسگاه در حاشیه شهر این حوادث رخ داده است.

رئیس پلیس راهور شهرستان همدان با اشاره به تصادفات جرحی رخ داده در سطح شهرستان نیز بیان داشت: در سال 89، یک هزار و 573 نفر تصادف جرحی داشتند اما در سال 90 این میزان به یک هزار و 481 مورد کاهش یافت.

وی تصریح کرد: در سطح استان روزانه 65 خودرو به ناوگان حمل و نقل خودرویی استان اضافه می‌شود، که از این میزان 42 خودرو سهم شهرستان همدان است که موجب افزایش ترافیک شهری می‌شود.

فکری بیشترین میزان تصادفات را در بلوارهای ارتش، یادگار امام و باغ بهشت دانست و گفت: در بلوار ارتش متأسفانه تصادفات منجر به فوت کاهش نیافته است چرا که عابران از پل مکانیزه استفاده نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه متأسفانه بلوار بهشت فاقد سرعتکاه است، گفت: با توجه به اینکه بلوار بهشت در ورودی و خروجی دارای ترافیک بالایی است، تصادف نیز بالاست و لزوم ایجاد سرعتکاه در این بلوار احساس می‌شود.

رئیس پلیس راهور شهرستان همدان خواهان نصب توقف ممنوع در منطقه کولانج شد و یادآور شد: شهر ماشین نیاز به اصلاح هندسی دارد و منطقه کولانج نیز به علت توقفگاه بودن، ترافیک زیادی دارد که به علت واقع شدن بازار در این منطقه، بی‌نظمی و سنگینی ترافیک بالاست.

وی از کاهش 74 درصدی تصادفات خسارتی خبر داد و ابراز داشت: میزان تصادفات خسارتی در سال 89، یک هزار و 961 مورد بود که در سال 90 به 509 مورد کاهش یافت.

فکری گفت: در میادین سپاه، امام خمینی و آرامگاه بوعلی دوربین‌های مدار بسته نصب شده است و لازم است که در میادین دیگر نیز این دوربین‌ها نصب شود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول