اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 17 میلیارد ریال محقق شد

تصویب 4 طرح اشتغالزایی کشاورزی در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی دشتستان از تصویب 4 طرح اشتغالزایی کشاورزی در دشتستان خبر داد.

تصویب 4 طرح اشتغالزایی کشاورزی در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان بهمن شمسی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان به‌ویژه جوانان بومی از مهم‌ترین اولویت‌های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و در دشتستان نیز در این مسیر تلاش می‌کنیم.

وی افزود: در سال جاری در راستای اشتغال‌زایی اقدامات موثری انجام شد و در برخی از موارد شاهد اجرای کامل تعهدات اشتغالزایی هستیم و البته تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله داریم که با تلاش و فعالیت بیشتر شاهد بهبود وضعیت خواهیم بود.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی دشتستان از تصویب چهار طرح مهم کشاورزی در دشتستان خبر داد و خاطر نشان کرد: اجرای یک واحد پرواربندی، اجرای دو واحد زنبورداری و اجرای یک واحد مرغداری از مهم‌ترین طرح‌های کشاورزی است که در کارگروه اشتغال شهرستان تصویب شده است.

شمسی تصریح کرد: بیش از 17 میلیارد ریال اعتبار برای این طرح‌ها در نظر گرفته شده که امیدوار هستیم با تامین اعتبارات به موقع شاهد اجرای سریع این طرح‌ها باشیم.

وی اضافه کرد: دشتستان بیشترین سطح زیرکشت کشاورزی را در سطح استان بوشهر دارد و انتظار داریم با اجرای طرح‌های کشاورزی شاهد رشد و توسعه شهرستان باشیم.

دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان دشتستان افزود: سرمایه‌گذاری و اجرای چنین طرح‌هایی هم به رشد تولید و تنظیم بازار کمک می‌کند و هم باعث ارتقای نرخ اشتغال می‌شود.

شمسی اذعان داشت: کارگروه اشتغال دشتستان با تمام توان برای اجرای تعهدات اشتغالزایی در استان تلاش و پیگیری می‌کند و انتظار داریم تمام دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را داشته باشند.

 وی تصریح کرد: در سال جهاد اقتصادی باید از تمام انرژی موجود برای رشد بهره‌وری بیشتر و رشد اقتصادی اهتمام ورزیم و نباید فرصتی را هدر دهیم.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول