اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در منطقه 6 صورت گرفت

تشکیل ستاد تکریم ارباب‌رجوع در شهرداری مشهد

خبرگزاری فارس: هم‌زمان با ویژه برنامه‌های استقبال از بهار و با هدف تقویت ارتباط مؤثر بین مردم و مسئولان در سازمان مردم‌نهاد شهرداری در سال جدید، ستاد تکریم ارباب‌رجوع و تحول اداری در منطقه 6 مشهد تشکیل شد.

تشکیل ستاد تکریم ارباب‌رجوع در شهرداری مشهد

شهردار منطقه شش مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه اصل تحول در سازمان‌ها، مشتری‌مداری، حفظ ارزش و کرامت مردم و جوابگو بودن به آنان به عنوان یکی از مهم‌ترین وظایف سازمان‌هاست، ساز و کارهای لازم در ارائه خدمات مطلوب، مناسب و مؤثر به مردم تحت عنوان طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب‌رجوع در نظام اداری، دارای اهمیت ویژه‌ای است.

احمد محبی ضمن اشاره به یکی از مهم‌ترین وظایف ادارات روابط عمومی در ارتباط و پیوند با مردم، مسئولیت شناسایی وظایف، برقراری و حفظ روابط مطلوب و حسنه با جامعه و استمرار آن با روش‌های نوین را برعهده این اداره دانست.

وی با بیان علل تشکیل این ستاد خاطرنشان کرد: به همت اداره روابط عمومی شهرداری منطقه 6 و با حضور برخی از مسئولان دیگر ادارات از جمله: امور اداری، فرهنگی، برنامه‌ریزی و مواردی از این دست در این ستاد آغاز به کار کرد و در جلسات مختلف به بحث و تبادل نظر در زمینه نحوه نوینی از تکریم ارباب‌رجوع می‌پردازد.

محبی با تأکید بر برخی از موارد در دست اقدام این ستاد تصریح کرد: تدوین و نصب منشور اخلاقی، فعال نمودن پورتال منطقه برای اخذ اطلاعات ضروری و اولیه توسط شهروندان، چاپ بروشور و پمفلت‌هایی برای راهنمایی مراجعان برای دریافت خدمات شهرداری هم‌چون چگونگی و مراحل اخذ پروانه، ساختمان و... به همراه فلوچارت (جریان کار) ارائه خدمات، نصب صندوق مکاتبات مستقیم شهروندان و مراجعان با شهردار منطقه در نواحی، نظرسنجی دوره‌ای و بازخوردگیری از فعالیت‌های جاری در منطقه و انتقال آن به مسئولان، انتخاب پرسنل برتر با استفاده از فرم‌های نظرسنجی ارباب‌رجوع و برگزاری کلاس آموزشی برای کارکنان با موضوعات تکریم ارباب‌رجوع از جمله آنهاست.

محبی، اقدامات کارگروه زیباسازی بهارانه و استقبال از زائر در منطقه از ابتدای سال جاری را مهم قلمداد کرد و یادآور شد: طرح استقبال از بهار و حضور زائران علی‌ بن موسی الرضا(ع) در ایام نوروز این کارگروه را بر آن داشت تا در آستانه فصل بهار، جلسات متعددی برگزار کرده و با اقدامات مناسب، میزبانی شایسته‌ای از مجاوران و زائران بارگاه منور رضوی به عمل آورند. 

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول