شهردار منطقه شش مشهد در گفتوگو با خبرنگار فارس در مشهد با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه اصل تحول در سازمانها، مشتریمداری، حفظ ارزش و کرامت مردم و جوابگو بودن به آنان به عنوان یکی از مهمترین وظایف سازمانهاست، ساز و کارهای لازم در ارائه خدمات مطلوب، مناسب و مؤثر به مردم تحت عنوان طرح تکریم مردم و جلب رضایت اربابرجوع در نظام اداری، دارای اهمیت ویژهای است.
احمد محبی ضمن اشاره به یکی از مهمترین وظایف ادارات روابط عمومی در ارتباط و پیوند با مردم، مسئولیت شناسایی وظایف، برقراری و حفظ روابط مطلوب و حسنه با جامعه و استمرار آن با روشهای نوین را برعهده این اداره دانست.
وی با بیان علل تشکیل این ستاد خاطرنشان کرد: به همت اداره روابط عمومی شهرداری منطقه 6 و با حضور برخی از مسئولان دیگر ادارات از جمله: امور اداری، فرهنگی، برنامهریزی و مواردی از این دست در این ستاد آغاز به کار کرد و در جلسات مختلف به بحث و تبادل نظر در زمینه نحوه نوینی از تکریم اربابرجوع میپردازد.
محبی با تأکید بر برخی از موارد در دست اقدام این ستاد تصریح کرد: تدوین و نصب منشور اخلاقی، فعال نمودن پورتال منطقه برای اخذ اطلاعات ضروری و اولیه توسط شهروندان، چاپ بروشور و پمفلتهایی برای راهنمایی مراجعان برای دریافت خدمات شهرداری همچون چگونگی و مراحل اخذ پروانه، ساختمان و... به همراه فلوچارت (جریان کار) ارائه خدمات، نصب صندوق مکاتبات مستقیم شهروندان و مراجعان با شهردار منطقه در نواحی، نظرسنجی دورهای و بازخوردگیری از فعالیتهای جاری در منطقه و انتقال آن به مسئولان، انتخاب پرسنل برتر با استفاده از فرمهای نظرسنجی اربابرجوع و برگزاری کلاس آموزشی برای کارکنان با موضوعات تکریم اربابرجوع از جمله آنهاست.
محبی، اقدامات کارگروه زیباسازی بهارانه و استقبال از زائر در منطقه از ابتدای سال جاری را مهم قلمداد کرد و یادآور شد: طرح استقبال از بهار و حضور زائران علی بن موسی الرضا(ع) در ایام نوروز این کارگروه را بر آن داشت تا در آستانه فصل بهار، جلسات متعددی برگزار کرده و با اقدامات مناسب، میزبانی شایستهای از مجاوران و زائران بارگاه منور رضوی به عمل آورند.
انتهای پیام/س20/ط4000