اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز:

بخش خصوصی به اتوبوسرانی تبریز کمک می‌کند

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز از تلاش شهرداری تبریز برای خرید و تأمین بخشی از نیازهای حمل و نقل درون‌شهری تبریز به اتوبوس از طریق بخش خصوصی خبر داد.

بخش خصوصی به اتوبوسرانی تبریز کمک می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علیرضا نوین پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از خط اتوبوسرانی بی.آر.تی تبریز با تأکید بر لزوم تحقق تعهدات واگذاری اتوبوس‌های مورد نیاز تبریز این امر را زمینه‌ساز تسریع روند خدمات‌رسانی و ارتقای کیفیت خدمات به شهروندان و کاهش مشکلات این بخش دانست و افزود: با وجود پیگیری‌های متعدد، هنوز اقدام عملی و جدی در خصوص عمل به تعهدات مربوط به تأمین اتوبوس‌های مورد نیاز شهر تبریز صورت نگرفته و شهرداری تبریز همچنان در تلاش است سهمیه اتوبوس‌های شهر تبریز را دریافت کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام اینکه بدون توسعه و افزایش ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی، ارائه خدمات بهینه و مطلوب به شهروندان امکان‌پذیر نیست، ابراز امیدواری کرد، با تحویل به موقع و سریع اتوبوس‌های مورد نیاز و تعهد شده تبریز ، مشکل سامانه حمل ونقل درون‌شهری مرتفع شود

وی در عین حال از تلاش شهرداری تبریز برای خرید و تأمین بخشی از نیازهای حمل و نقل درون‌شهری تبریز به اتوبوس از طریق بخش خصوصی خبر داد و گفت: این اقدام در راستای پاسخگویی به نیازهای این حوزه و نیز کاهش مشکلات شهروندان در دسترسی به اتوبوس در سفرهای درون‌شهری در دستور کار شهرداری قرار گرفته و ما تلاش می‌کنیم در کنار پی‌گیری مطالبات خود در این حوزه، رأسا نیز نسبت به خرید مستقیم اتوبوس اقدام کنیم.

شهردار تبریز ابراز امیدواری کرد، در سال آینده و با تحقق تعهدات تأمین اتوبوس برای شهر تبریز، بخش قابل توجهی از مشکلات حمل و نقل درون‌شهری تبریز مرتفع شود.

خاطرنشان می‌شود شهردار تبریز در این بازدید همچنین ضمن دیدار و گفت‌وگو با شهروندان استفاده کننده از سامانه اتوبوس‌های بی.آر.تی از نزدیک در جریان نقطه نظرات و دیدگاه‌های شهروندان قرار گرفت.

نوین در گفت‌و‌گو با شهروندان، خدمات‌رسانی مطلوب به آنان را در گرو مشارکت و همکاری شهروندان در حفظ و نگهداری اتوبوس‌ها به عنوان سرمایه‌ها و ثروت عمومی دانست و خواستار همکاری‌های هرچه بیشتر عموم مردم در این خصوص شد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول