اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر جهاد کشاورزی:

اعتبارات حوزه آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی 3 برابر شده است

خبرگزاری فارس: معاون آب و خاک و صنایع وزارت جهاد کشاورزی گفت: امسال اعتبارات حوزه آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی سه برابر شده است.

اعتبارات حوزه آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی 3 برابر شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام سید رحیم سجادی ظهر امروز در آیین معارفه رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام اظهار داشت: طی دو سال اخیر این رویداد در حوزه جهاد کشاورزی محقق شده که جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: اعتبارات حوزه آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی از 600 میلیارد تومان به هزار و 800 میلیارد تومان افزایش یافته است که در مقایسه با گذشته و حتی دولت نهم نیز بی‌نظیر است.

این مسئول اضافه کرد: از مجموع اعتبارات اختصاص یافته به حوزه آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی یعنی هزار و 800 میلیارد تومان تاکنون حدود هزار و 200 میلیارد تومان محقق شده است.

سجادی تصریح کرد: این میزان اعتبار واریز شده به حساب استان‌های مختلف کشور تاکنون دو برابر سال گذشته افزایش یافته و در فرصت باقیمانده تا پایان امسال نیز مابقی آن یعنی 600 میلیارد تومان محقق خواهد شد.

معاون آب و خاک و صنایع وزارت جهاد کشاورزی گفت: برای استان ایلام نیز اعتبارات ویژه‌ای اختصاص یافته و این اعتبارات بیشتر از دیگر استا‌ن‌های کشور بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به اعلام کارشناسان مرتبط با موضوع از ابتدای امسال تاکنون نیز 400 میلیارد ریال اعتبار به حوزه آب و خاک کشاورزی استان ایلام اختصاص یافته است.

این مسئول اضافه کرد: بررسی اعتبارات اختصاص یافته به حوزه آب و خاک کشاورزی استان و مقایسه آن با سال گذشته بیانگر رشد سه برابری اعتبارات در استان ایلام است.

سجادی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است تا پایان امسال نیز 100 میلیارد ریال دیگر به حوزه آب و خاک کشاورزی ایلام اختصاص یابد.

معاون آب و خاک و صنایع وزارت جهاد کشاورزی گفت: استان ایلام یکی از استان‌های بکر در حوزه کشاورزی است و وزارت جهاد کشاورزی نیز نظر مثبتی برای توسعه زیرساخت‌های کشاورزی استان داشته که امیدواریم رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی در این راستا عنایت ویژه‌ای داشته باشد.

وی اذعان داشت: مهندس بازدار از مدیران موفق حوزه کشاورزی بوده و مطمئن هستم زمینه توسعه این بخش را در این استان فراهم خواهد کرد.

در پایان این آیین نیز عبدالرضا بازدار به عنوان رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام معرفی شد.

انتهای پیام/ن۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول