اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر:

اقدامات مطلوبی برای بهبود وضعیت برق گناوه انجام شده است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: در یکسال اخیر اقدامات مطلوبی برای بهبود وضعیت برق شهرستان گناوه انجام شده است.

اقدامات مطلوبی برای بهبود وضعیت برق گناوه انجام شده است

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر سیدرضا رضوی صبح امروز در نشست شورای مدیران شرکت برق استان بوشهر در شهرستان گناوه اظهار داشت: تخصص شورای مدیران سر منشأ خوبی برای بررسی و تصمیم‌گیری و ارائه پیشنهادات سازنده برای ارتقاء سطح کیفی خدمات به شهروندان است که بخش عمده این مهم تاکنون به همت مدیران و کارشناسان پرتلاش صنعت توزیع برق استان محقق شده است.

رضوی اظهار داشت: در یکسال اخیر اقدامات مطلوبی برای بهبود وضعیت برق شهرستان گناوه انجام شده است که نتیجه این اقدامات در ارائه برق مطمئن و پایدار به تمام مردم شهرستان به وضوح دیده می‌شود.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان بوشهر گفت: به منظور افزایش بهره‌وری در مدیریت‌های برق شهرستان گناوه سعی شده است که تمامی شاخص‌های عملیاتی بررسی و اندازه‌گیری شود و آن بخش‌هایی که نیاز به اصلاح و بهبود دارد در بازه زمانی مشخص، با تعریف پروژه بهبود نسبت به حل مشکلات در شهرستان اقدام شود.

وی افزود: استراتژی و خط مشی این شرکت به دنبال شناسایی مشکلات و اولویت‌بندی آن‌ها بر مبنای شاخص‌های هدف و عملیاتی است که در زمینه MIS سیستم مدیریت اطلاعات به عنوان سیستم ارزیابی برای سنجش این شاخص‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان بوشهر اظهار امیدواری کرد با راه‌اندازی سیستم مدیریت اطلاعات انتظار می‌رود تمام نقاط قوت و نقاط قابل بهبود در مدیریت‌های برق شهرستان شناسایی و بر اساس اولویت نسبت به رفع آنها اقدام جدی شود.

وی در ادامه عملکرد مدیریت برق شهرستان گناوه را بر مبنای MIS در تمام شاخص‌ها مطلوب ارزیابی و خاطر نشان کرد: در برخی شاخص‌های قابل بهبود لازم است سرعت بیشتری برای بهبود کامل آن انجام شود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر تصریح کرد: با توجه به اینکه شرکت توزیع برق استان به صورت درآمد ـ هزینه و از محل فروش انرژی به مردم خدمت‌رسانی می‌کند هرگونه تأخیر در پرداخت صورت‌حساب برق مصرفی موجب تاخیر در خدمت‌دهی به سایر مردم است.

وی گفت: این شرکت برای توسعه فعالیت‌های اجرایی خود نیازمند همکاری و مشارکت مردم در زمینه استفاده بهینه از برق و پرداخت به موقع صورت‌حساب است.

رضوی گفت: شرکت توزیع برق استان تنها مجری تعرفه‌های برق در استان بوده و حق هیچگونه دخل و تصرفی در تعرفه‌های برق را ندارند و تنها حیطه اختیارات این شرکت محدود به تقسیط هزینه برق مصرفی آن دسته از مشترکینی است که در یک دوره توان پرداخت هزینه صورت‌حساب خود را ندارند.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول