اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور برق شهرستان کوهرنگ:

روستاهای 10 خانواری در کوهرنگ برق‌دار می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیر امور برق شهرستان کوهرنگ از برق‌دار شدن روستاهای بالای 10 خانوار در این شهرستان خبر داد.

روستاهای 10 خانواری در کوهرنگ برق‌دار می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، بهادر شریفی پیش از ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات برق این شهرستان، اظهار داشت: تاکنون تمام روستاهای بالای 20 خانوار در این شهرستان از نعمت روشنایی برق برخوردار شده‌اند.

وی افزود: برق‎دار کردن روستاهای بالای 10 خانوار نیز در دستور کار قرار گرفته است که روستای مازه فرامرزی بازفت در شهرستان کوهرنگ نیز از جمله روستاهای بالای 10 خانوار است که برق‌دار شده است.

شریفی خاطرنشان کرد: عملیات برق‌رسانی به این روستا با جمعیت 15 خانوار و با اعتباری افزون بر 677 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

مدیر امور برق شهرستان کوهرنگ همچنین از احداث شبکه‌های تک تیری بازفت با اعتباری بیش از 492 میلیون ریال خبر داد و گفت: با اجرای این طرح برق‌رسانی به مشترکین جدید روستاهای بخش بازفت به نحو مطلوب انجام می‌شود.

وی برق‌رسانی به نقاط دور و نزدیک در این استان را سرلوحه اقدام‌های این شرکت اعلام کرد و گفت: بر همین اساس این شرکت حرکت انقلابی برای برق‌رسانی به این مناطق محروم را در دستور کار قرار داده است.

شریفی با اشاره به نقش اساسی مردم محروم منطقه در پیشبرد اهداف موردنظر، گفت: با توجه به ضرورت ترویج اصلاح الگوی مصرف در راستای حراست از سرمایه‌های ملی کشور فرهنگ‌سازی در این زمینه تأثیر بسزایی در کاهش مصرف خواهد داشت.

وی مدیریت انرژی را مهم‌ترین عامل در برون‌رفت از کاهش انرژی برق دانست و ادامه داد: صرفه‌جویی و اصلاح الگوی مصرف باید همواره در ادارات رعایت شود و همچنان که در عمران و آبادانی، همت مضاعف اعمال می‌شود در رابطه با مصرف انرژی نیز با همت بیشتری صرفه‌جویی انجام گیرد.

مدیر امور برق شهرستان کوهرنگ خاطرنشان کرد: با تشویق مردم به صرفه‌جویی در مصرف برق و اختصاص آن به بخش صنعت می‌توان گام مهمی در راستای صنعتی شدن برداشت و شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش این بخش بود.

شهرستان کوهرنگ با جمعیت بیش از 72 هزار نفر در 90 کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد و امور برق این شهرستان 7 هزار و 200 مشترک برق در بخش‌های خانگی، کشاورزی، تجاری و صنعتی را زیرپوشش دارد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول