اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تاکید کرد

ارتقای همایش قرآن پژوهی در سال 90

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به ارتقای کمی و کیفی دومین همایش قرآن پژوهی و طب با تاکید بر ارتقای سلامت از دیدگاه قرآن گفت: تعداد مقاله‌ها در این همایش نسبت به دوره گذشته سه برابر شده است.

ارتقای همایش قرآن پژوهی در سال 90

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رحیم سروری ظهر امروز در دومین همایش سراسری قرآن پژوهی و طب با تاکید بر ارتقای سلامت از دیدگاه قرآن با اشاره به اینکه همایش به مدت سه روز برگزار می‌شود، اظهار داشت: همایش سراسر قرآن پژوهی و طب با تاکید بر ارتقای سلامت از دیدگاه قرآن 10 امتیاز بازآموزی برای شرکت کنندگان دارد.

وی با بیان اینکه محورهای مختلفی برای ارسال مقاله به همایش قرآن پژوهی و طب با تاکید بر ارتقای سلامت تنظیم شده بود، افزود: نقش ایمان در سلامت، ‌روش شناسی ترمیم سلامت، رابطه تغذیه با سلامت و ارائه الگوهای عملی سلامت از جمله محورهای ارسال مقاله به این همایش اعلام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان ایجاد بستر مناسب برای بهره‌مندی از تعالیم ژرف قرآن در طب را از اهداف برگزاری همایش قرآن پژوهی و طب با تاکید بر ارتقای سلامت عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از سلامت باید آموزش داده شود، تصریح کرد: برگزاری همایش‌های این چنینی زمینه آموزش آموزه‌های قرآنی را فراهم می‌کند.

سروری ایجاد فضای تحقیق برای محققان بین رشته‌ای را از دیگر اهداف برگزاری همایش قرآن پژوهی و طب اعلام کرد و افزود: این همایش به گسترش فرهنگ استفاده بهینه از قرآن در حوزه سلامت کمک می‌کند، چرا که قرآن نه تنها نیازهای امروز جامعه را پاسخ می‌دهد بلکه برای نیازهای آینده هم پاسخ‌هایی دارد.

وی با اشاره به اینکه 257 مقاله به دبیرخانه همایش قرآن پژوهی و طب رسیده است، افزود: داوری هر مقاله به سه داور که همگی عضو هیئت علمی دانشگاه هستند سپرده شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه 112 مقاله از داخل استان زنجان به دبیرخانه همایش قرآن پژوهی و طب با تاکید بر ارتقای سلامت از دیدگاه قرآن گفت: 145 مقاله هم از خارج استان به این همایش رسیده است.

وی خراسان شمالی، تهران و خراسان را از استان‌هایی اعلام کرد که بیشترین مقاله را بعد از زنجان به همایش قرآن پژوهی ارسال کرده‌اند.

سروری با اشاره به اینکه 35 مقاله در همایش قرآن پژوهی و طب به صورت مقاله ارائه می‌شود، افزود: 66 مقاله هم به صورت پوستر در این همایش ارائه شده است.

وی تاکید کرد: دومین همایش قرآن پژوهی و طب نسبت به سال گذشته به لحاظ کمی و کیفی ارتقای قابل توجهی یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه تعداد مقالات نسبت به سال گذشته سه برابر شده است، ادامه داد: یکی از مقالات برگزیده نخستین همایش قرآن پژوهی زنجان به عنوان یکی از 14 مقاله برتر انتخاب شده است.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول