اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست صنعت، معدن و تجارت گیلان خبر داد

برپایی 2 نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در رودبار

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت رودبار از برپایی دو نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در این شهرستان خبر داد.

برپایی 2 نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در رودبار

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار فردین نجاتی بعد از ظهر امروز در جلسه صنعت، معدن و تجارت این شهرستان با اشاره به برگزاری دو نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در رودبار اظهار داشت: این نمایشگاه‌ها از 15 تا 25 اسفند جاری در رودبار برگزار می‌شود.

وی محل برپایی نمایشگاه‌ها را در شهرهای رودبار و رستم‌آباد عنوان کرد.

این مسئول با بیان اینکه این دو نمایشگاه مجموعا دارای 80 غرفه هستند، بیان داشت: در این نمایشگاه‌ها عمدتا به عرضه کالاهای پرمصرف مورد نیاز مردم به ویژه پوشاک، کیف و کفش و مواد غذایی و پروتئینی می‌پردازند.

وی با بیان اینکه بیش از 200 تن سیب و مرکبات شب عید نیز برای عرضه در رودبار ذخیره‌سازی شده است اذعان کرد: با اطلاع قبلی در مکان‌های مورد نیاز در شهرستان به ویژه در محل نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا توزیع می‌شود.

نجاتی بیان کرد: برخی اقلام پرمصرف مورد نیاز شهروندان نیز از جمله گوشت قرمز، مرغ، قند و شکر، روغن نباتی، برنج و ... نیز به میزان کافی در استان ذخیره شده که در صورت کمبود عرضه و یا افزایش قیمت‌ها و نیاز بازار در شهرستان عرضه می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در چارچوب برنامه‌های تنظیم بازار شب عید 130 واحد صنفی رودبار برای مشارکت در حراج‌ها و فروش‌های فوق‌العاده اعلام آمادگی کرده‌اند که با نصب پلاکارد و پرده و اطلاع‌رسانی مناسب از اوایل اسفند جاری اقدام به عرضه کالای خود با تخفیفی حدود 10 تا 30 درصد می‌کنند.

این مسئول این واحدها را شامل 30 واحد خواروبار فروشی، 60 واحد عرضه پوشاک، کیف و کفش، 20 واحد عرضه شیرینی و شکلات و 20 واحد میوه و تره‌بار عنوان کرد.

وی از اجرای طرح تشدید بازرسی در رودبار خبر داد و اذعان کرد: در این طرح که با مشارکت بازرسان این اداره و مجمع امور صنفی شهرستان اجرا می‌شود، بازرسی‌های متعددی به صورت روزانه و مستمر از واحدهای تولید و عرضه کالاها صورت می‌گیرد.

وی هدف از اجرای این طرح را نظارت بر قیمت‌ها و کنترل بازار در زمینه جلوگیری از بروز تخلفات احتمالی عنوان کرد.

نجاتی بیان کرد: این طرح نظارت ویژه نوروز با هدف نظارت بر فعالیت بازار در زمینه عرضه و تقاضا و جلوگیری از کمبود عرضه و اطمینان از تامین مطلوب مایحتاج عمومی مردم در دو مرحله از ابتدای اسفند جاری تا 15 فروردین 91 با مشارکت بازرسان این اداره و مجمع امور صنفی رودبار اجرا می‌شود و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند مراتب را از طریق ستاد خبری 124 شهرستان اعلام کنند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول