اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس‌جمهور صورت می‌گیرد

آغاز مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها در مشهد

خبرگزاری فارس: یک مقام آگاه گفت: رئیس‌جمهور قصد دارد در اسفندماه با سفری به مشهد مقدس اغاز مرحله دوم هدفمندی را از جوار بارگاه منور رضوی کلید بزند.

آغاز مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری و تحلیلی قدس آنلاین، یک مقام اگاه در این ارتباط اظهار کرد: هیئت دولت قصد دارد در اسفندماه امسال و به احتمال زیاد تا قبل از برگزاری انتخابات در سفری به مشهد، آخرین هماهنگی را درباره مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها انجام داده و دکتر احمدی‌نژاد از جوار بارگاه منور رضوی آغاز مرحله دوم هدفمندی را به مردم اعلام کند.

بنا براین گزارش در صورتی که تا قبل از انتخابات زمینه انجام این سفر مهیا نشود، رئیس‌جمهور و هیئت دولت در فاصله پایان انتخابات تا قبل از گشایش مجلس این سفر را انجام می‌دهند.

همچنین شنیده‌ها حاکی است که رقم یارانه‌ها در مرحله دوم حداقل دو برابر شده و سپس در سال 91 حدود 40 درصد هزینه حامل‌های انرژی افزایش می‌یابد.

بنابراین خبر یارانه اسفند‌ماه امسال به طور قطع با رقم جدید یارانه‌ها پرداخت می‌شود و رئیس‌جمهور این را عیدی دولت به مردم از کنار بارگاه امام رضا(ع) عنوان خواهد کرد.

پیش از این نیز احمدی‌نژاد برخی از اخبار امیدوار کننده به مردم را از شهر مشهد و در جوار این بارگاه منور اعلام کرده است.

انتهای پیام/س03

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول