اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی خبر داد

کشف 640 کیلوگرم مواد مخدر در خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی از کشف 646 کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری 10 قاچاقچی در خراسان‌جنوبی خبر داد.

کشف 640 کیلوگرم مواد مخدر در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خراسان‌جنوبی، احمد علی گودرزی اظهار داشت: در راستای طرح کنترل محورهای مواصلاتی و مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان مواد مخدر کارکنان انتظامی شهرستان‌های نهبندان و سربیشه موفق به کشف 646 کیلوگرم مواد مخدر از قاچاقچیان در دو روز گذشته شدند.

وی افزود: مأموران پاسگاه کلاته سلیمان شهرستان سربیشه در اجرای کنترل راه‌های فرعی این شهرستان به یک دستگاه خودروی وانت مزدا که در مسیر فرعی و چاه‌های کشاورزی سرگردان بوده مشکوک و به تعقیب آن پرداختند.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: پس از دستگیری راننده این خودرو مقدار 179 کیلو و 700 گرم تریاک از آن کشف شد و در این رابطه یک دستگاه پژو 405 توقیف و چهار نفر نیز به‌عنوان راه پاک کن با متهم همکاری کرده بودند دستگیر و با همکاری کرده بودند دستگیر و یا تکمیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

گودرزی ادامه داد: اطلاع مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سربیشه مبنی بر ورود مواد مخدر از راه فرعی به این شهرستان با دستور فرمانده انتظامی شهرستان توسط مأموران آغاز شد در این راستا مأموران پس از انجام عملیات در دو مکان متفاوت در نزدیکی روستای چاه بیدک سربیشه موفق شدند مقدار 153 کیلوگرم تریاک را کشف کنند.

وی بیان کرد: مأموران پاسگاه عربخانه شهرستان نهبندان نیز روز گذشته در راستای پوشش مسیرهای تردد احتمالی قاچاقچیان مواد مخدر به یک دستگاه خودروی پیکان وانت مشکوک و آن را متوقف کردند.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی ادامه داد:همچنین در بازرسی از این خودرو مقدار 289 کیلو و 430 گرم تریاک و همچنین مقدار 2 کیلو و 130 گرم حشیش کشف شد و در این رابطه راننده خودرو به همراه سرنشین آن دستگیر و با تکمیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

گودرزی از کشف 20 کیلو و 900 گرم تریاک توسط مأموران ایست و بازرسی شهید حسینی سهل‌آباد نهبندان خبر داد و افزود: مأموران حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سواری پژو مشکوک و برای بازرسی آن را متوقف کردند.

وی تصریح کرد: همچنین در این رابطه یک نفر دستگیر و با تکمیل پرونده تحویل مقامات قضایی شد.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول