اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تجلیل از خانواده شهدای هسته‌ای کشور در فرهنگسرای بهاران

خبرگزاری فارس: مراسم تجلیل از خانواده شهدای هسته‌ای کشور با حضور شهردار منطقه 17، رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران و جمعی دیگر از مسئولان و شهروندان جنوب‌غرب تهران در فرهنگسرای بهاران برگزار شد.

تجلیل از خانواده شهدای هسته‌ای کشور در فرهنگسرای بهاران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه 17، مراسم تجلیل از خانواده شهدای هسته‌ای کشور با حضور شهردار منطقه17، رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران و جمعی دیگر از مسئولان و شهروندان جنوب‌غرب تهران در فرهنگسرای بهاران برگزار شد.

در این مراسم که با حضور عظیم بابایی شهردار منطقه 17، عطایی قائم مقام وی همچنین خوراکیان رئیس فرهنگی و هنری شهرداری تهران و جمع دیگری از مسئولان و شهروندان منطقه برگزار شد از خانواده‌های شهیدان احمدی‌روشن و رضایی‌نژاد که از نخبگان و دانشمندان هسته‌ای کشور بودند طی مراسمی با اهداء لوح و هدایایی تجلیل شد.

در ابتدای این مراسم پس از تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید و اجرای سرود ملی ایران ابتدا سید جواد هاشمی بازیگر و مجری توانمند صدا و سیما به همراه دیگر بازیگران با اجرای نمایش‌هایی در طی برگزاری این برنامه و به تصویر کشیدن حماسه‌های 8 سال دفاع مقدس یاد و خاطرات شهدای جنگ تحمیلی را زنده نگه داشتند.

امیر خوراکیان در ادامه همایش «می‌آییم با مداد رنگی‌هایمان» که در فرهنگسرای بهاران برگزار شد، اظهار داشت: در هر دوره‌ای از تاریخ شاهد بودیم که هر زمان حرکتی با شهادت همراه می‌شد، پربرکت‌تر، قوی‌تر و جدی‌تر دنبال شده است و حرکت مذبوحانه دشمنان در حذف فیزیکی دانشمندان هسته‌ای مطمئناً با همین سنت الهی و تاریخی مواجه خواهند بود که منجر به جدی‌تر، پرشورتر، باارزش‌تر و ماندگارتر شدن این حرکت خواهد شد و شهادت‌ها حرکت را پرثمر خواهند کرد و در همین راستا  نقاشی‌های کودکان تهرانی در حمایت از شهدای هسته‌ای نشانه حرکت مذبوحانه و بی‌ثمر دشمن بوده است بنابراین برخی نقاشی‌هایی را که سندهای پرافتخار ملت ایران است، منتشر خواهیم کرد.

بر پایه این گزارش، اجرای گروه سرود دانش‌آموزان و اهداء 4 هزار نقاشی برگزیده کودکان و نوجوانان شهر تهران به فرزندان شهیدان احمدی‌روشن و رضایی‌نژاد از جمله برنامه‌های دیگری بود که در این مراسم اجرا شد.

انتهای پیام/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول