اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری همایش تخصصی برق صورت گرفت

برقراری تبادل دانش تخصصی در بین شرکت‌های توزیع برق

خبرگزاری فارس: معاون نیروی انسانی شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان گفت: یکی از اهداف برگزاری نخستین همایش علمی تخصصی شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان ایجاد مدیریت دانش و تبادل دانش میان شرکت‌های توزیع برق اصفهان است.

برقراری تبادل دانش تخصصی در بین شرکت‌های توزیع برق

مهرداد دادخواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به برگزاری نخستین همایش علمی تخصصی شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان بیان داشت: برگزاری این سمینار به منظور ایجاد مدیریت دانش در سطح شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان است.

وی ادامه داد: در حقیقت با درگیر کردن تمام کارشناسان، کارگران و تکنیسین‌ها برای برگزاری این همایش نقاطی را که در زمینه توزیع برق شهرستان باید بهبود پیدا کند در قالب 350 مقاله ارائه کردیم.

معاون نیروی انسانی شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان افزود: به دلیل کمبود زمان و مکان در این دو روز ناچاریم به بررسی 60 مقاله به صورت نمادین بپردازیم.

دادخواه با اشاره به دیگر مقالات ارائه شده این همایش گفت: سایر مقالات نیز به صورت پوستر در تالار دیگر شرکت توزیع برق شمال غرب اصفهان نصب شده است و مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: برخی از این طرح‌ها نقاط بهبود شرکت را نشان داده و در حقیقت یک منبع تبادل دانش را میان شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با سایر شرکت‌های توزیع برق و میان حوزه‌های خود شرکت توزیع برق شهرستان در قالب یک مجموعه کوچک و کوتاه به وجود می‌آورد.

معاون نیروی انسانی شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان تصریح کرد: این سمینار، تخصصی و مربوط به قسمت داخلی شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان است.

وی از استفاده توان بخش خصوصی در برگزاری این همایش سخن گفت و ادامه داد: از دانش و تجربه پیمانکاران بخش خصوصی به عنوان یک مشاور در این سمینار استفاده شده و مقالاتی نیز از طرف این بخش به سمینار ارائه شده است.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول