اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نشست‌های انتخاباتی در دفتر خبرگزاری فارس خراسان‌جنوبی/

طرزی: حساسیت مجلس نهم به سبب تشخیص بصیرت مردم است

خبرگزاری فارس: کاندیدای حوزه انتخابیه شهرستان بیرجند و درمیان با بیان اینکه متخصص بودن باید یکی از ویژگی‌های نامزد مجلس باشد، گفت: حساسیت مجلس نهم به سبب تشخیص بصیرت و آگاهی مردم است.

طرزی: حساسیت مجلس نهم به سبب تشخیص بصیرت مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، عبدالرضا طرزی ظهر امروز در ادامه نشست‌های انتخاباتی خبرگزاری فارس در بیرجند با اشاره به عناوین شغلی و فعالیت‌های فرهنگی خود اظهار داشت: قاضی ویژه جرایم سایبری در تهران، قاضی دادگستری قاینات، دادستان شهرستان سربیشه و قاضی ویژه جرایم اقتصادی در بیرجند از مهم‌ترین عناوین شغلی وی است.

وی با بیان اینکه بیشتر فعالیت‌های من انجام فعالیت‌های قرآنی بوده است، ادامه داد: مسئول دارالقرآن مدرسه شهید مطهری تهران، تدریس دروس حقوق در دانشگاه‌های بیرجند، قاینات و تهران، مدرس حوزه علمیه معصومیه بیرجند از دیگر اقدامات من است.

کاندیدا حوزه انتخابیه بیرجند و درمیان با اشاره به حضور حداکثری مردم در انتخابات اظهار داشت: هر انسانی از حقوقی که دارد به نحو احسن و کامل باید استفاده کند من نیز به عنوان یک ایرانی یک حق رأی و انتخاب دارم.

طرزی با اشاره به اینکه انتخاب در زندگی انسان بسیار مهم است، گفت: انتخاب در شئون مختلف زندگی انسان تبلور دارد و یکی از مصادیق آن این است که انسان حق دارد به عنوان یک انسان آزاده از حق خود دفاع کند.

وی حضور خود در انتخابات را یک تکلیف دانست و افزود: پاسداشت خون شهدا، پیروی از فرمایشات امام راحل، جامعه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری، حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعلام موضع در برابر دشمنان از مواردی است که انتخاب و شرکت در انتخابات را برای من تکلیف و واجب کرده است.

کاندیدای حوزه انتخابیه بیرجند و درمیان بروز و نمود حضور در انتخابات را اعلام موضع در برابر دشمنان نظام برشمرد و اذعان داشت: دشمنانی چشم طمع دارند و از هر حربه‌ای برای ضربه‌زدن به نظام و اعتقادات ما استفاده می‌کنند بنابراین یک نماینده باید اعلام مواضع صریح در برابر دشمنان نظام داشته باشد.

طرزی با اشاره به اینکه حضور در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی یک تکلیف برای انسان است، تصریح کرد: اگر تفکر غیر سکولار داریم و معتقد هستیم که دیانت ما عین سیاست ما و سیاست ما عین دیانت ما است باید به دید تکلیف به موضوع انتخابات نگاه کنیم و پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنیم.

وی ادامه داد: آنچه انتخابات مجلس نهم را حساس‌تر و دقیق‌تر می‌کند بر گرفته از فرمایشات رهبر معظم انقلاب است و مجلس نهم حساسیت آن بیشتر به سبب تشخیص بصیرت و آگاهی افرادی بوده که می‌خواهند وارد عرصه انتخابات شوند، است چرا که برخی از جریان‌ها و تفکرها به دنبال این هستند مواضع اصول‌گرایانه‌ای را وانمود کنند با وجود اینکه در پس این مواضع تفکرات دیگری دارند.

کاندیدای حوزه انتخابیه بیرجند و درمیان متخصص بودن افراد را یکی از ویژگی‌های کاندیداها و نامزدهای امروز انتخابات مجلس دانست و گفت: مجلس شورای اسلامی عرصه قانون‌گذاری و نظارت است چرا که بخش اعظمی از مشکلاتی را که در جامعه با آن مواجه هستیم ناشی از عدم کارشناسی و تخصص در قوانین مصوب است.

طرزی با بیان اینکه مجلس باید قانون‌گرا باشد، اضافه کرد: نمایندگی یک شغل سیاسی نیست بلکه باید کار حقوقی انجام دهد و اشراف کامل بر قانون داشته باشد.

وی بر تصویب قوانین کارآمد در مجلس توسط نمایندگان تأکید کرد و گفت: نمایندگانی که به مجلس راه پیدا می‌کنند باید اشراف کامل بر قوانین داشته باشند.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول