اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس عنوان شد

تشریح نحوه فعالیت‌های تبلیغات انتخابات مجلس در کهگیلویه

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته اطلاع رسانی نهمین انتخابات مجلس در حوزه کهگیلویه به تشریح فعالیت‌های مجاز و غیرمجاز تبلیغات انتخاباتی پرداخت.

تشریح نحوه فعالیت‌های تبلیغات انتخابات مجلس در کهگیلویه

سید محمود داربام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه با اعلام این‌که زمان قانونی تبلیغات انتخاباتی  از چهار اسفندماه تا 12 اسفندماه می‌باشد، به تشریح فعالیت‌های مجاز و غیرمجاز تبلیغات انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی پرداخت.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی نهمین انتخابات مجلس در کهگیلویه با بیان اینکه زمان اتمام تبلیغات انتخاباتی نامزدها ساعت 8 صبح پنج شنبه 11 اسفندماه می‌باشد، تصریح کرد: در ایام تبلیغات ستادهای تبلیغاتی تنها در مراکز بخش‌ها، شهرها و شهرستان‌ها به تفکیک برادران و خواهران دایر می‌شود.

داربام اضافه کرد: در مواردی که یک منطقه چند عنوان از عناوین مانند مراکز شهرستان‌ها که هم مرکز بخش و هم مرکز شهرستان بوده را دارا باشند، در حکم یک عنوان می‌باشند.

وی ادامه داد: ستاد تبلیغات انتخابات، مرکزی است که فعالیت‌های تبلیغاتی قانونی نامزدها در آن ساماندهی و انجام می‌شود.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی نهمین دوره انتخابات مجلس در کهگیلویه در ادامه سخنان خود به بیان برخی از فعالیت‌های مجاز تبلیغاتی پرداخت و گفت: چاپ و استفاده از عکس صرفا محدود به زندگینامه، جزوه، بروشور، کارت و تراکت بوده و قطع آن حد اکثر 15 در 10 سانتی‌متر می‌باشد.

وی افزود: اعلام نظر شخصیت‌ها در تایید نامزدها و یا استفاده از نظر ایشان در تبلیغات داوطلب به شرطی که بدون ذکر عنوان و مسئولیت آن‌ها باشد و مدرکی کتبی مربوطه به امضای آنان تسلیم هیئت اجرایی شده باشد مشکلی ندارد.

داربام استفاده از عکس خارج از قالب مجاز، اعلام نظر شخصیت‌ها در تایید نامزدها با ذکر عنوان و مسئولیت، انتشار مطالب غیر واقعی دال بر انصراف و یا حمایت گروه یا اشخاصی از نامزدهای معین، تبلیغ علیه داوطلبان دیگر از سوی داوطلب یا طرفداران وی، تبلیغ اعضای هیئت‌های اجرایی و نظارت انتخابات له یا علیه داوطلبان و محو یا پاره نمودن آگهی تبلیغاتی مجاز نامزدها که در محل و زمان مجاز الصاق گردیده‌اند را از جمله فعالیت‌های غیر مجاز در تبلیغات دانست.

 

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول