اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخاب بزرگ اسفند/81

دامغان نیازی به تعرفه رای‏گیری ندارد / همه چیز رایانه‏ای است

خبرگزاری فارس: فرماندار حوزه انتخابیه نهمین دوره انتخابات مجلس در شهرستان دامغان گفت: با توجه به برگزاری انتخابات الکترونیکی در حوزه انتخابیه شهرستان دامغان در این حوزه نیاز به تعرفه رای‏گیری نیست.

دامغان نیازی به تعرفه رای‏گیری ندارد / همه چیز رایانه‏ای است

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، مرتضی علی‏آبادی ظهر امروز در جلسه شورای اداری و در جمع مدیران دستگاه‏های اجرایی شهرستان دامغان در سالن اجتماعات اداره بهزیستی این شهرستان اظهار کرد: در20 حوزه انتخابیه کشور، انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد که شهرستان دامغان جزو یکی از این 20 حوزه انتخابیه است.

وی اضافه کرد: در استان سمنان تنها شهرستان دامغان بوده که انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز 12 اسفند ماه سال جاری در آن به صورت الکترونیکی برگزار می‏شود.

فرماندار حوزه انتخابیه شهرستان دامغان یادآور شد: در شهرستان دامغان، 93 شعبه اخذ رای در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش‏بینی شده است که کار اخذ و جمع‏آوری آرای مردم در روز12 اسفند ماه در آنها انجام می‏شود.

وی گفت: برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی شعبات ویژه جهت بررسی و رسیدگی به تخلفات احتمالی در دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان دامغان تشکیل شده است و در اسرع وقت به تخلفات انتخاباتی رسیدگی خواهد شد.

رقابت 10 کاندیدای ورود به مجلس نهم در شهرستان دامغان آغاز شد و این شهرستان هم‏اینک شاهد شور انتخاباتی در خیابان‏ها و معابر است.

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، هم‏زمان با آغاز رسمی فعالیت تبلیغاتی کاندیداهای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور، رقابت 10 کاندیدای احراز صلاحیت شده قانونی از سوی شورای نگهبان در حوزه انتخابیه دامغان از ابتدای صبح روز پنج‏شنبه، چهارم اسفند در این شهرستان آغاز شد.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول