اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول جبهه پیشرفت و عدالت طبس بیان کرد

حضور در انتخابات زمینه‌ساز پیشرفت و عدالت

خبرگزاری فارس: مسئول جبهه پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در طبس گفت: مشارکت گسترده مردم در انتخابات مجلس، زمینه تحقق اولویت اساسی امروز جامعه یعنی پیشرفت و عدالت بر مدار اصول و ارزش‌ها را هموارتر می‌کند.

حضور در انتخابات زمینه‌ساز پیشرفت و عدالت

رضا جعفریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طبس اظهار داشت: در حالی وارد سی و چهارمین سال عمر پر برکت انقلاب شده‌ایم که نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور ملت شریف ایران، در اوج شکوفایی و خودباوری قرار دارد.

وی ادامه داد: هنگامی که با شاخص آرمان‌های انقلاب اسلامی به مسیر طی شده می‌نگریم، با وجود برخی چالش‌ها، اما می‌توان با قاطعیت از کارنامه درخشان انقلاب و نظام دفاع کرد که همین موضوع موجب افزایش حجم تهدیدها و تحریم‌های دشمنان انقلاب و نظام شده است، تا دشمنان با این کار به خیال خام خود بتوانند نظام اسلامی و ملت ایران را به تسلیم و سازش وادار کنند.

مسئول جبهه پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در شهرستان طبس اضافه کرد: در چنین شرایطی تنها راه غلبه بر توطئه‌های دشمنان، تکیه بر وحدت کلمه است که همواره توصیه حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بوده و هست.

وی تصریح کرد: انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز نهمین دوره مجلس شورای اسلامی یکی از مهم‌ترین عرصه‌هایی است که می‌تواند با حضور و مشارکت عظیم مردمی به حماسه‌ای دیگر در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی تبدیل شود و زمینه تحقق اولویت اساسی و محوری امروز جامعه ما یعنی پیشرفت و عدالت برمدار اصول و ارزش‌ها را هموارتر کند.

جعفریان بیان کرد: ارزش‌گرایی، درک ضرورت‌های فعلی حرکت کنونی انقلاب، اخلاق‌مداری، و پرهیز از سیاست‌زدگی از جمله چارچوب‌هایی است که ایفای نقش مؤثر نخبگان و فعالان سیاسی در قالب آن‌ها تحقق خواهد یافت.

وی یادآور شد: اعضای جبهه پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در شهرستان طبس که از سال 1384 به عنوان حامیان و طرفداران محمدباقر قالیباف وارد صحنه سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی کشور و شهرستان طبس شده‌اند، روز به روز صفوف خود را قوی‌تر و محکم‌تر کرده و با تمام وجود برای تحقق گفتمان رهبری و حرکت در مسیر ترسیمی مقام معظم رهبری مبنی بر نام نهادن دهه چهارم انقلاب اسلامی به عنوان دهه پیشرفت و عدالت تلاش می‌کنند و مطیع محض دستورات رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول