اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/

بازار داغ سخنرانی در مساجد/ برخی کاندیداهای نهبندان فقط برنامه دادند

خبرگزاری فارس: با شروع تبلیغات نامزدهای انتخاباتی، کاندیداهای نهبندان در مساجد سطح شهرستان حاضر و در جمع مردم به سخنرانی پرداختند.

بازار داغ سخنرانی در مساجد/ برخی کاندیداهای نهبندان فقط برنامه دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، کاندیداهای انتخاباتی این حق را دارند تا در زمان رسمی تبلیغات، خود را برای مردم معرفی و تبلیغات خویش را انجام دهند.

نامزدهای انتخاباتی با رعایت شئون اسلامی و اخلاق انتخاباتی می‌توانند به تبلیغ خویش و معرفی مواضع و اهداف خود بپردازند و در این راستا مجالس عمومی را تشکیل و در جمع مردم حاضر و به سخنرانی بپردازند.

نامزدهای انتخاباتی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نهبندان برای معرفی خود، جلب نظر مردم به سمت خویش و شناساندن و معرفی مواضع خود بازارِ داغی داشتند.

بسیاری از کاندیداهای نهبندان در ابتدای امر تبلیغات خویش پس از تبلیغات وسیع در سطح شهرها و روستاها تلاش کردند تا در مساجد شهرستان به ویژه در مساجد روستاهای نزدیک به مرکز نهبندان که اکثراً هم پر جمعیت هستند رفته و به سخنرانی مشغول شوند.

طبیعی و معمولی است که مردم با توجه به اینکه در زمان تبلیغات کاندیداها قرار گرفته و از طرفی چند روز دیگر به برگزاری انتخابات نمانده و همه جا حرف از انتخابات است، دوست دارند تا در برنامه‌ها و سخنرانی‌های نامزدها شرکت کنند.

براساس مشاهدات عینی خبرنگار فارس از مراسمات سخنرانی برخی از کاندیداهای نهبندان در مساجد شهرستان، حضور مردم خوب و گاهاً بسیار زیاد بود.

البته برخی از همین مردم از وعده‌ها و قول‌هایی که نامزدها برای آنان بیان می‌کنند، انتقاد یا استقبال هم می‌کنند.

انتهای پیام/صا10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول