اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/

انتخابات تجلی بصیرت ملت است/نماینده مجلس باید ولایی واقعی باشد

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی گفت: حضور حداکثری در انتخابات تجلی بصیرت ملت ایران است.

انتخابات تجلی بصیرت ملت است/نماینده مجلس باید ولایی واقعی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدطاهر گرایلی اظهار داشت: باید زمینه و بسترهای لازم را برای حضور حداکثری و پر شور مردم در انتخابات فراهم آوریم.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات در سرنوشت انسان‌ها افزود: سرنوشت هر ملتی به دست خود آن ملت خواهد بود و ملت بزرگ ایران اسلامی در طی 33 سال گذشته نشان داده است که با تمام قدرت و قوت و نشاط در صحنه‌های مختلف حضور دارد و این حضور نشان از قدرت ملت ایران است.

گرایلی با اشاره به تهاجمات دشمنان به کشور ما گفت: دشمنان انقلاب در رأس آن استکبار جهانی لحظه‌ای از ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران کنار نخواهند رفت و برای از بین بردن اعتقادات ایمانی جوانان عزیز، هزینه‌های زیادی می‌کنند که باید همه ما هوشیار و بیدار باشیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی اضافه کرد: مبلّغین و روحانیون در تبلیغ و دعوت مردم به انتخابات وظیفه بسیار سنگینی دارند و در این زمینه باید با تمام تلاش و جدیت در صحنه حضور داشته باشند.

وی افزود: همه مردم در انتخاب کاندیدای اصلح باید دقت کنند و کسی را انتخاب کنند که پیرو ولی‌فقیه باشد، چرا که پیروی از ولی‌امر در هر کشور موجب سعادت و سلامت کشور می‌شود.

گرایلی با اشاره به نقش بقاع و اماکن متبرکه در استان تأکید کرد: مردم ولایت‌مدار استان نسبت به اماکن متبرکه نگاه ویژه‌ای دارند و این نگاه معنوی آنان مسئولیت همه کارکنان اوقاف و امور خیریه به ویژه مبلّغینی که در این دستگاه و اماکن متبرکه مشغول خدمت هستند را سنگین‌تر می‌کند و بهترین امر در پیشبرد اماکن متبرکه انجام امورات فرهنگی در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف، را‌ه‌اندازی سیستم‌های به روز برای جذب جوانان و نوجوانان و ساماندهی به ساخت و ساز بقاع و اماکن متبرکه است.

انتهای پیام/صا30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول