اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوکان:

انتخابات ایران نشانگر مردم سالاری دینی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوکان گفت: برگزاری انتخابات دموکراسی و مردم سالاری دینی موجود در ایران را به تصویر می‌کشد.

انتخابات ایران نشانگر مردم سالاری دینی است

 به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه ماموستا عبدالرحمن خلیفه زاده ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: برگزاری انتخابات نشان از مردم سالاری دینی در ایران است و نه تنها مردم ایران بلکه مردم سایر کشورها نیز به این موضوع واقف هستند.

وی با اشاره به آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزدهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: نامزدهای انتخاباتی باید از فریب مردم و دادن شعارهای غیر عملی دوری کنند.

این مسئول افزود: عمل به آنچه امروز توسط نامزدها عنوان می شود باید توسط مردم در آینده مورد توجه قرار گیرد.

خلیفه زاده با تاکید بر آگاهی و هوشیاری مردم ایران در انتخاب افراد اصلح، افزود: در این زمینه باید مردم آگاهانه گام بردارند و فریب تبلیغاتی که هیچگاه امکان تحقق آن وجود ندارد را نخورند.

وی با بیان اینکه امروزه به همت مسئولان و در سایه نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی شاهد برگزاری انتخابات سالم هستیم، خاطرنشان کرد: در صحت انتخابات شکی وجود ندارد.

این مسئول با اشاره به توطئه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: دشمنان نظام مقدس جمهور اسلامی همواره در تلاش هستند تا از نظام جمهوری اسلامی ایران تصاویر غیر واقعی در ذهن جهانیان ترسیم کنند ولی مردم ایران و مسئولان همواره به این موارد توجه دارند و در این زمینه با آگاهی کامل پیش می روند.

خلیفه زاده با تاکید بر حضور پرشور مردم در 12 اسفند ماه، اعلام کرد: این حضور مشت محکمی بر دهان یاوه گویان استکبار جهانی خواهد بود.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول