اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله صفایی بوشهری:

مهم‌ترین مسئله انتخابات حضور حداکثری مردم است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر گفت: اولین و مهم‌ترین مسئله در انتخابات حضور حداکثری مردم است که نشان از بصیرت و هوشمندی بالای مردم دارد.

مهم‌ترین مسئله انتخابات حضور حداکثری مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری در خطبه‌‌های نماز جمعه این هفته بوشهر اظهار داشت: مجلس در ساختار نظام جمهوری اسلامی یکی از اضلاع سه‌گانه مهم در عرصه اداره کشور است.

وی افزود: انتخابات تجلی‌بخش ارائه ملت در جغرافیای نظام و نماد مردم‌سالاری دینی عصاره فضائل ملت در فضایی پر از دقت برای تصمیم‌گیری‌های مهم است.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: این مجلس منبعث از رأی مردم است و باید مجلسی کارآمد، ولایی، دانش‌بنیان، بسیجی و مؤثر برخاسته از رأی مردم در جغرافیای درونی ایران و در فضای بین‌المللی باشد.

آیت‌الله صفایی بوشهری گفت: نخستین‌ مسئله مهم در انتخابات حضور حداکثری مردم است و حضور مردم نشان از بصیرت و هوشمندی بالای مردم در نظام جمهوری اسلامی دارد.

وی خاطر نشان کرد: حضور در انتخابات نشان می‌دهد که مردم خودشان را سازنده و حافظ و شریک در تصمیم‌گیری‌های مهم در ایران می‌دانند.

آیت‌الله صفایی بوشهری گفت:‌ آمریکا و کشورهای اروپایی می‌خواهند مردم در انتخابات حضور نداشته باشند و به دنبال جدایی مردم از انقلاب، نظام و رهبر هستند.

امام جمعه بوشهر یادآور شد: کشورهای استکباری به دنبال حضور حداقلی مردم در انتخابات بوده و هستند ولی مردم با بصیرت ایران با حضور حداکثری و هدایت‌های رهبر خود حضور چشمگیری در انتخابات داشتند که دشمن از این حضور گیج و حیران شد.

وی بیان داشت:‌ دشمن برای عدم حضور حداکثری مردم برنامه‌ریزی کرده و آماده برای ایجاد فتنه و اغتشاش است.

آیت‌الله صفایی‌بوشهری با اشاره به ویژگی‌های نماینده اصلح از دیدگاه امام و رهبری گفت:‌ یک نماینده اصلح باید اسلام‌گرا، ولایت‌مدار، دلسوز نظام و مردم، دشمن‌شناس، دشمن‌ستیز، قانون‌مدار و دارای اخلاق انتخاباتی باشد.

امام جمعه بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت روز مهندس اظهار امیدواری کرد: با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب برای ایران افتخار کسب کرده و در تولید علم به خودکفایی برسیم.

وی با تبریک روز امور تربیتی نیز گفت:‌ امیدواریم در فضایی ولایی مبتنی بر موازین قرآنی و مکتب اهل بیت فرزندان خود را تربیتی اسلامی کنیم.

امام جمعه بوشهر با اشاره به روز احترام به حقوق مصرف‌کنندگان افزود: فعالان عرصه تولید باید با هدف خدمت به مردم و مصرف‌کننده در سایه ولایت کار خود را ادامه دهند.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول