اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرضا:

وحدت‌آفرینی در جامعه مهم‌ترین رسالت انتخابات است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرضا گفت: ایجاد وحدت و یکپارچگی در جامعه به عنوان مهم‌ترین هدف انتخابات مطرح است و باید مد نظر کاندیداها و هواداران آن‌ها قرار بگیرد.

وحدت‌آفرینی در جامعه مهم‌ترین رسالت انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی با بیان این مطلب در خطبه‌های نماز جمعه شهرضا اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین عوامل حفظ تقوا در زندگی رعایت اخلاق در گفتار است.انسان‌های با تقوا هر سخنی را بر زبان جاری نمی‌کنند و از دروغ پرهیز می‌کنند.

امام جمعه شهرضا با تشریح اهمیت محافظت از زبان و نقش آن در رستگاری انسان بیان داشت: همگان باید توجه داشته باشند که محافظت از آبرو و حیثیت دیگران در حقیقت حفاظت از آبروی خودشان است و اگر کسی دیگران را مورد تهمت و افترا قرار دهد، نتیجه دنیوی و اخروی آن را می‌بیند.

وی در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به 8 اسفند روز امور تربیتی و تربیت اسلامی افزود: این روز بزرگ یادگار شهیدان رجایی و باهنر است و چه بسا افراد و جریان‌هایی که طی 33 سال گذشته خواستار حذف این روز و فراموشی اصول و اهداف تربیت اسلامی در جامعه ما بودند اما به لطف الهی این روز هر سال پرشورتر از گذشته ارج نهاده می‌شود.

یعقوبی در ادامه با اشاره به موفقیت‌های علمی و فرهنگی شهرضا طی سال‌های گذشته یادآور شد: در حال حاضر بیش از 300 فرهیخته و اهل قلم از نخبگان شهرضایی در حوزه علمیه قم فعالیت می‌کنند، که این موضوع نشان از اعتبار و جایگاه علم و فرهنگ در این شهر دارد.

وی با اشاره به لزوم اطلاع رسانی صحیح و دقیق در جامعه گفت: در حال حاضر ده‌ها رسانه محلی، استانی و کشوری در زمینه‌های مختلف در سطح شهرضا فعالیت می‌کنند که باید از تمامی خبرنگاران و نمایندگان خبرگزاری‌ها و در رأس آن خبرگزاری فارس که با اهتمام خاصی نسبت به پوشش اخبار نماز جمعه فعالیت می‌کنند، تشکر و قدردانی کنم.

نماینده ولی فقیه در شهرضا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حضور حداکثری و پرشور در انتخابات یکی از بارزترین مصادیق اقتدار ملی است که باید مد نظر همگان قرار گیرد.

وی با اشاره به اهمیت اخلاق گرایی در عرصه انتخابات افزود: نمایندگان مجلس باید عصاره نخبگان جامعه باشند و از این قشر فرهیخته انتظاری جز حفظ اخلاق و رعایت ارزش‌های نظام نیست.

یعقوبی با تشریح نقش ائمه جمعه در شهرستان‌ها اظهار داشت: امام جمعه در هر شهری نقش پدر را ایفا می‌کند و برخی افراد نباید با گمانه‌زنی و دروغ‌ پردازی در صدد القای حمایت ائمه جمعه از کاندیداهای خاص در جامعه باشند.

*استخر شهرضا راه‌اندازی شود

وی با اشاره به لزوم توجه به امر ورزش در جامعه گفت: حدود یک سال از تعطیلی استخر دریای شهرضا به علت تعمیرات می‌گذرد که امیدواریم با اهتمام و پیگیری مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان تا پایان سال جاری شاهد بازگشایی مجدد این مجموعه باشیم.

امام جمعه شهرضا ادامه داد: راه اندازی مجدد این استخر بزرگ یکی از مهم‌ترین خواسته‌های مردم شهرضا در حوزه ورزش بوده است که بنده بنا به رسالت خود آن را به گوش مسئولان و دست اندر کاران حوزه ورزش استان اصفهان می‌رسانم.

انتهای پیام/خ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول