اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ملایر:

رقابت سالم در انتخابات غیر از خصومت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت ملایر گفت: رقابت سالم غیر از خصومت است و کاندیداها باید به قصد خدمت به صحنه انتخابات بیایند.

رقابت سالم در انتخابات غیر از خصومت است

به گزارش فارس از ملایر حجت‌الاسلام حسن فاضلیان ظهر امروز در خطبه‌های عبادی، سیاسی  نماز جمعه ملایر مردم را به تقوای الهی سفارش کرد و افزود: تقوا انسان را از گناه باز می‌دارد و کسی که تقوای الهی پیشه می‌کند از خوردن لقمه حرام دوری و ترک محرمات می‌کند و در زندگی دنیوی با مشکل مواجه نمی‌شود و آخرتش نیز بهشت است.

وی به شخصیت معنوی و سیاسی امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: او کسی بود که در مقابل تمام ابر قدرت‌های دنیا ایستاد و و از استکبار و همدستانش هراسی نداشت و این به خاطر ایمان بالا و معنویت روحانی ایشان بود.

خطیب جمعه ملایر به مسئله حساس انتخابات اشاره کرد و ادامه داد: به فرموده امام راحل انتخابات و به مجلس رفتن باید برای خدا باشد مانند شهید مدرس که این چنین شخصیتی بود و نماد یک نماینده خوب و صالح و هدفش خدمت برای خدا بود.

وی ابراز داشت: در سایه تقواست که دشمن به زانو می‌افتد و کسی ماندگار می‌شود که برای خدا کار کند و مردم ما نمایندگانی خدمتگزار، شجاع، مستقل، قوی، سالم و خدا ترس می‌خواهند.

فاضلیان خطاب به کاندیداها اظهار داشت: بگذارید مردم با انتخاب آگاهانه جلو بیایند و به نمایندگانی اصلح و سالم رای بدهند و شما هم باید از تخریب رقیبان خود بپرهیزید و فقط در معرفی خود و برنامه‌های آینده‌تان تلاش کنید.

وی با استناد به سخن مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: رقابت سالم غیر از خصومت است و کاندیداها باید به قصد خدمت به صحنه انتخابات بیایند و نمایندگان آینده این کشور در مجلس شورای اسلامی باید به فکر اصلاح و حل مشکلات در جامعه باشند و از قدرت طلبی و ثروت اندوزی که آفت بزرگی برای اسلام و مسلمانان است بپرهیزند.

امام جمعه موقت ملایر در ادامه گفت: بهترین جوانان کشور جان خود را برای اسلام و انقلاب فدا کردند تا مجلس ولایی داشته باشیم و افرادی باید به آن ورود پیدا کنند که از ارزش‌ها و رهبری دفاع و گره‌ها و مشکلات مردم و محرومان را حل کنند.

وی خطاب به مردم ملایر افزود: شما مردمی فهیم و آگاه هستید و مراقب باشید این آگاهی را برای انتخاب به خاطر پست و مقام و وعده‌ها با معصیت همراه نکنید تا شاهد حضوری پر شور و حداکثری در انتخابات  باشیم.

فاضلیان با بیان این که شهرستان ملایر شهری علمی است و بیش از 15 هزار دانشجو در این شهرستان مشغول به تحصیل هستند تصریح کرد: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب ما نیاز به بمب هسته‌ای نداریم، ما جوانانی داریم که ایمانشان از بمب هسته‌ای قوی‌تر است و این خود افتخار بزرگی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی افزود: دانشگاه باید اسلامی و دانشجو الگوی دیگران از نظر دینی، علمی و فرهنگی باشد چراکه دانشگاه، امروز یک جبهه است و دانشجویان باید در خط مقدم این جبهه باشند.

امام جمعه موقت ملایر خاطرنشان کرد: دشمن می‌داند که ابتکارات و اختراعات و پیشرفت شما دانشجویان برای او خطر ساز است و شما رسالتی سنگین دارید و باید در دنیا خط مقدم تولید علم و فن‌آوری باشید.

وی در پایان بر شرکت پر شور دانشجویان در انتخابات تاکید کرد و گفت: فرهنگ نماز جمعه تقوا و بندگی باید در تمام دانشگاه ها جا  بیفتد.

انتهای پیام/خ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول