اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاکی:

کاندیداها و هواداران ارزش‌های اسلامی را مدنظر داشته باشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه کاکی گفت: کاندیداها و هواداران باید ارزش‌های اسلامی را مدنظر قرار دهند.

کاندیداها و هواداران ارزش‌های اسلامی را مدنظر داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی حجت‌الاسلام محمد‌محمدی شنبه شب در جمع مردم کاکی دشتی گفت: انتخابات بدون اختلافات اسلامی است و این مهم باید تحقق یابد.

امام جمعه کاکی با اشاره به فرمایشات و نصیحت‌های نورانی حضرت امام خمینی(ره) و آیت‌الله خامنه‌ای تصریح کرد: انتخابات یک تکلیف شرعی است و حضور حداکثری و انتخاب اصلح نیز تکلیف است.

وی مردم را به پاسخ به ندای رهبر معظم انقلاب در روز 12 اسفند و بصیرت دعوت کرد و آنها را برای رأی مجدد و اعتماد مردم به جمهوری اسلامی و ایجاد امیدواری به کشورهایی که در حال بیداری اسلامی‌اند فرا خواند.

محمدی گفت: کسانی که از فیلتر شورای نگهبان گذشته‌اند مورد تائیدند ولی باید با دکترین سیاسی، اعتقاد به نظام مقدس جمهوری اسلامی و اصل ولایت مطلق فقیه، عدم وابستگی به جریان‌های افراطی و مطلّع به سیاست‌های اسلامی بوده و آشنا با مصالح و مفاسد کشور باشند.

وی با بیان اینکه کاندیداها و هواداران باید ارزش‌های اسلامی را مدنظر قرار دهند اضافه کرد:  همه جا باید تبیین در کار باشد و هیچ کس حق ندارد دیگری را تخریب کند و هیچ کس حق اختلاف و تهمت و تنازع را در جامعه ندارد و کاندیداها نباید خود را وامدار کسانی کنند و از افراط در وعده و هزینه بپرهیزند.

محمدی با اشاره به بازخوانی پرونده فتنه 88 توسط دشمن افزود: ایران به یاری امام زمان (عج) و صلاحیت پرچمدار لایق خود تمام نقشه‌ها را بر آب کرده و همه باید به سناریوی دشمن توجه کافی داشته باشند.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول