اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی قم:

حمایت‌های اصناف از مددجویان کمیته امداد قابل تقدیر است

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم از اقدامات اصناف در راستای حمایت از مددجویان کمیته امداد تقدیر کرد.

حمایت‌های اصناف از مددجویان کمیته امداد قابل تقدیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مجمع امور صنفی توزیعی خدماتی قم، عبدالله جلالی در اجلاس ادواری مجمع امور صنفی توزیعی خدماتی قم با بیان اینکه اصناف متدین قم در راستای حمایت از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) حمایت‌های قابل تقدیری داشتند گفت: الحق والانصاف اصناف قم حمایت‌های پنهان و آشکار قابل توجهی از مددجویان این نهاد داشتند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 20 هزار خانواده زیر پوشش کمیته امداد هستند افزود: مجموعه کمیته امداد اقدامات خوبی را در راستای تأمین این خانواده‌ها صورت داده و به لطف خداوند تلاش کرده‌ایم تا با ایجاد اشتغال و درآمدزایی از تعداد مددجویان خود بکاهیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) یکی از مشکلات موجود و قابل پیگیری را بحث اشتغال و خودکفایی خانواده‌های زیر پوشش عنوان کرد و یادآور شد: در قالب اجرای این کار می‌توان خانواده‌های زیر پوشش را خودکفا و کم‌کم آنان را از چرخه حمایتی مادی خارج کرد.

وی در ادامه از اجرای طرح‌های مختلف حمایتی از مددجویان خبر داد و گفت: عزیزانی که مایل باشند در هر کدام از این طرح‌ها شرکت کنند می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد نسبت به اجرای نیت و هدف خیرخواهانه خود اقدام کنند.

رئیس مجمع امور صنفی توزیعی خدماتی قم نیز در این جلسه کمیته امداد را یکی از یادگارهای ارزشمند امام راحل عظیم‌الشأن دانست و افزود: تقویت این نهاد حمایتی می‌تواند از بسیاری آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کند و اصناف با وجود کمک‌های خوبی که در این راستا داشته‌اند باید توجه بیشتری به آن کنند.

غلامرضا تفتی اصناف را پیش رو در خدمت‌رسانی به مردم دانست و بیان داشت: مشارکت بیشتر اصناف در این خصوص صورت می‌گیرد تا همه مردم روزهای پایانی سال را به خوبی سپری کنند.

انتهای پیام/و۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول