اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خبرنگاری که سوژه برف شد

نجات جان خانواده یک خبرنگار در جیرفت توسط مأموران ناجا

خبرگزاری فارس: مأموران نیروی انتظامی شهرستان بردسیر در حال مأموریت در مسیر ساردوئیه با خودروی گرفتار در برف خانواده یک خبرنگار روبه‌رو و با انجام فداکاری فراوان این خبرنگار و خانواده‌اش را نجات دادند.

نجات جان خانواده یک خبرنگار در جیرفت توسط مأموران ناجا

علی سعیدی خبرنگار دفتر خبری صدا و سیما در شهرستان جیرفت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: هیچ‌گونه اطلاع‌رسانی در زمینه مسدود بودن محور سربیزن در چند روز گذشته که بارش برف شدت داشت، انجام نشد و در ساعت‌های اولیه حضور پلیس و نیروهای امدادی در این محور با وجود مشکل راه، یخبندان و مسدودشدن مسیر مشخص نبود.

وی افزود: به مدت سه ساعت در مسیر ساردوئیه راین به علت یخ‌زدگی محور زمین‌گیر شدیم به طوری که راننده گریدر راهداری ساردوئیه از نجات ما و خروج خودرو از برف امتناع کرد.

سعیدی تصریح کرد: در نهایت نیروهای دسته رزمی بردسیر با وجود بیماری و مسمومیت شدیدی که داشتند با فداکاری و استفاده از تمام توان و امکانات 4  نفر از اعضای خانواده‌ام به همراه کودک دو ساله‌ام را از خطر نجات دادند.

وی خاطر نشان کرد: یکی از این افراد که از نیروهای فداکار دسته رزمی بود و از مسمومیت رنج می‌برد، راننده خودروی ما شد و با تحمل بیماری ما را به منطقه راین رساند.

این خبرنگار ضمن تقدیر ویژه از فداکاری نیروهای دسته رزمی بردسیر گفت: می‌طلبد، فرمانده انتظامی استان کرمان از فداکاری و از جان گذشتگی‌ چنین نیروهای ارزشمندی تقدیر کند تا این اقدام آن‌ها الگویی برای دیگران باشد.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول