اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره خبر داد

برخورداری 92 درصد روستائیان خرم‌دره از نعمت گاز

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: 92 درصد روستائیان شهرستان خرم‌دره از نعمت گاز برخوردار هستند.

برخورداری 92 درصد روستائیان خرم‌دره از نعمت گاز

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، رحیم نوری‌پور عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن قدردانی از حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: این امر مهم در آستانه انتخابات و نیز تحریم‌هایی که دشمنان و دنیای غرب علیه کشور ایران اتخاذ کرده‌اند، بسیار لازم و ضروری بود.

وی افزود: اگر اتفاق‌هایی که در سال گذشته از جمله جنگ تحمیلی، ترورها، تحریم خرید نفت و تحریم بانک مرکزی برای کشور ایران پیش آمد، برای کشوری دیگر اتفاق می‌افتاد موجب فروپاشی آن کشور می‌شد.

فرماندار شهرستان خرم‌دره پایداری کشور را حاصل تدابیر مقام معظم رهبری و نهادینه شدن آرمان‌های امام راحل و نیز حضور در صحنه مردم عنوان و خاطرنشان کرد: این مهم به عنوان یک نه بزرگ به دشمنان نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

وی افزود: دنیا در حال تجمیع آراء برای مبارزه با انقلاب اسلامی ایران است و با تحریم‌های خود آخرین توپ طلایی خود را نیز شلیک کرده‌اند، ولی در این میان عقیده ما بر این است که این حربه‌ها و تحریم‌ها موجب پیشرفت و شکوفایی کشور خواهد شد.

نوری‌پور در ادامه با اشاره به برگزاری جشن باسوادی خاطرنشان کرد: نزدیک به 100 درصد مردم شهرستان خرم‌دره باسواد هستند و در حال حاضر سه مرکز آموزش عالی با 3 هزار دانشجو در خرم‌دره در حال فعال است.

وی با بیان اینکه 92 درصد روستائیان شهرستان خرم‌دره از نعمت گاز برخوردار هستند، گفت:‌ امیدوار هستیم که در اوایل سال 91 راه‌های همه روستاهای شهرستان آسفالته شده و جشن آن را برگزار کنیم.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه امروز این شهرستان قطب مواد غذایی استان است، گفت:‌ شهرک صنعتی موجود خرم‌دره یکی از بزرگ‌ترین شهرک‌های استان است.

وی به تلاش صورت گرفته در زمینه ایجاد اشتغال اشاره و تصریح کرد: در سال جاری 3 هزار و 200 نفر در سطح شهرستان جذب کار شده‌اند و ما بیشترین آمار راسته ‌آزمایی را در راستای تعهد اشتغال در سطح استان دارا هستیم.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول