اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال‌احمر دشتستان خبر داد

فعال شدن 3 پایگاه امداد جاده‌ای در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال‌احمر دشتستان از فعال شدن 3 پایگاه امداد جاده‌ای در دشتستان خبر داد.

فعال شدن 3 پایگاه امداد جاده‌ای در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان جواد بازدار در نشست هماهنگی ستاد تسهیلات نوروزی در محل جمعیت هلال‌احمر دشتستان اظهار داشت: تامین رفاه و آسایش مهمانان نوروزی مسئله بسیار مهم و ارزشمندی است که جمعیت هلال‌احمر با تمام پتانسیل در این مسیر تلاش می‌کند.

وی افزود: تکریم مسافران و مهمانان و راهنمایی و هدایت این عزیزان و آشنا کردن آنها با مناطق زیبا و دیدنی شهرستان از جمله برنامه‌های این نهاد در ایام نوروز است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر دشتستان از فعال شدن 3 پایگاه امداد جاده‌ای در دشتستان خبر داد و خاطر نشان کرد: در بخش امداد مسافران نوروزی علاوه بر پایگاه امداد جاده‌ای مستقر در کیلومتر 15 کنار تخته، دو پایگاه امداد جاده‌ای یکی در سه راه گزبلند و دیگری در بخش شبانکاره جنب روستای بویری از 25 اسفند به مدت 20 روز آماده کمک‌رسانی به مسافرین و میهمانان نوروزی هستند و در واقع در ایام تعطیلات تعداد سه پایگاه مجهز امداد جاده‌ای در خدمت مردم هستند.

بازدار تصریح کرد: دو کمپ نوروزی نیز در ورودی شمالی شهر و ورودی بوشهر برازجان در ایام تعطیلات آماده خدمات‌رسانی به مهمانان هستند.

وی اضافه کرد: در این کمپ‌ها خدماتی از قبیل اهداء نقشه شهرستان، راهنمایی میهمانان، توزیع جزوه‌های ایمنی در رانندگی، آموزش کمک‌های اولیه و انجام تست‌های اولیه پزشکی صورت می‌گیرد.

این مسئول بیان کرد: در این کمپ‌ها خیمه‌های نماز نیز به منظور انجام فرائض الهی مسافرین و میهمانان برپا می‌شود.

بازدار اذعان داشت: سال گذشته بیش از یک میلیون مسافر نوروزی از دشتستان بازدید کردند و امسال پیش‌بینی می‌کنیم تعداد مهمانان و مسافران نوروزی افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول