اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران خبر داد

راه‌اندازی سیستم مکانیزه امور مشترکان آب و فاضلاب در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران از راه‌اندازی طرح جامع سیستم مکانیزه امور مشترکان در این استان خبر داد.

راه‌اندازی سیستم مکانیزه امور مشترکان آب و فاضلاب در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب مازندران محمدتقی حسین‌زاده با اشاره به راه‌اندازی طرح جامع سیستم مکانیزه امور مشترکان در آب و فاضلاب مازندران این سیستم را یکی از نرم‌افزارهای مهم کاربردی در شرکت دانست که به واسطه ارتباط مستقیم با مشترکان اهمیت بسزایی دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران با بیان اینکه 180 میلیون تومان در سال 90 برای اجرای زیرساخت‌های شبکه IT شرکت هزینه شده است، گفت: برای ارائه دستاوردهای علمی در زمینه فناوری در صنعت آب و فاضلاب نیازمند اعتبارات ملی هستیم.

وی با بیان اینکه بسترهای لازم برای کسب اطلاعات جامع‌ و به روز باید فراهم شود، تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب مازندران موفق به دریافت لوح و تندیس شرکت و غرفه برتر در دومین جشنواره فناوری اطلاعات صنعت آب و فاضلاب کشور شده است.

وی افزود: معرفی آخرین دستاوردهای کاربردی در حوزه فناوری اطلاعات، معرفی توانمندی‌های شرکت‌های تابعه و تعامل بین همکاران فناوری اطلاعات از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه بوده است.

حسین‌زاده با اشاره به اینکه آب و فاضلاب مازندران در زمینه‌های پورتال جامع آبفای شهری مازندران، ساماندهی و یکپارچه‌سازی اطلاعات، کنترل و ترافیک شبکه و سیستم جامع امور مشترکان چهار مقاله به این جشنواره ارائه کرده است، تصریح کرد: مقاله مانیتورینگ شبکه آبفای مازندران جزو طرح‌های برتر ارائه شده به این جشنواره معرفی شده است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: ایرج ملک‌زاده از آب و فاضلاب مازندران به خاطر ارائه طرح سیستم جامع امور مشترکان برنده دریافت لوح سپاس شده است.

انتهای‌پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول