اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

امضای تفاهم نامه همکاری جمعیت هلال احمر و باشگاه فولاد ماهان

خبرگزاری فارس: دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور طی نشستی صمیمانه با مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان سپاهان حضور جامعه ورزش در فعالیت‌های اجتماعی را ضروری دانست.

امضای تفاهم نامه همکاری جمعیت هلال احمر و باشگاه فولاد ماهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی باشگاه ماهان، مدیرعامل باشگاه ماهان امروز با حضور در محل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور، مدیرعامل هلال احمر استان و مدیرعامل بهزیستی استان اصفهان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این نشست صمیمانه تفاهم نامه همکاری میان جمعیت هلال احمر استان اصفهان و باشگاه فولاد ماهان سپاهان به امضای طرفین رسید.

مدیرکل جمعیت هلال احمر استان اصفهان امضای این تفاهم نامه را در راستای اهداف مشترک دو سازمان، کمک به مردم و اشاعه فرهنگ داوطلبی دانست.

مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان سپاهان نیز با اشاره به نقش مهم و بر جسته ورزش در فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی  اظهار داشت: باشگاه فولاد ماهان سپاهان به عنوان بزرگ‌ترین باشگاه خصوصی کشور، ایجاد بستر مناسب برای حضور جامعه ورزش کشور در فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی را از اهداف مهم خود می‌داند.

محمدرضا ساکت در ادامه افزود: ورزشکارانی که روح جوانمردی را یدک می‌کشند خواستگاه خود را در این عرصه، جمعیت هلال احمر می‌دانند.

وی با اشاره به فعالیت 700 ورزشکار فولاد ماهان در قالب 32 تیم ورزشی تصریح کرد: تمام این ورزشکاران به همراه پرسنل گروه صنعتی ماهان از طریق عضویت در خانواده بزرگ هلال احمر کشور می‌توانند نقش کوچکی را در فعالیت‌های داوطلبانه ایفا کنند و عضویت در این مجموعه سهم کوچکی را در فعالیت‌های بشر دوستانه داشته باشند.

به گزارش فارس، دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور با ابراز خرسندی از مشارکت جامعه ورزش در فعالیت‌های انسان دوستانه اظهار داشت: ما نیازمند به پلی برای ارتباط بین جمعیت هلال احمر کشور و اهالی ورزش بودیم که این امر با ورود باشگاه فولاد ماهان و آقای ساکت به عنوان یکی از چهره‌های فرهنگی و ورزشی کشور محقق شد.

ظاهر رستمی تصریح کرد: با اقتدا به امیر المومنین (ع) و نیک اندیشی مردم این اقدامات بشر دوستانه صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول