به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان، مهدی بقایی اظهار کرداشت: هدف از برگزاری این نمایشگاهها افزایش شور و نشاط شهروندان برای حضور حداکثری در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.
وی افزود: از جمله سرفصلهای موضوعی کمیته فرهنگ شهروندی، افزایش مشارکت، همدلی و همبستگی میان شهروندان مختلف و اقشار مختلف ملت است و از آنجاییکه انتخابات به عنوان یک آزمون بزرگ ملی، نمودی از همبستگی و حضور جمعی مردم محسوب میشود، کمیته فرهنگ شهروندی تبلیغات گستردهای را در این زمینه به اجرا گذاشته است.
دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان اجرای تبلیغات شهری در بیش از 160 جایگاه تبلیغاتی شهر اصفهان را از دیگر برنامههای این کمیته به مناسبت انتخابات برشمرد و تصریح کرد: در این طرحها اقشار مختلف جامعه اعم از پزشک، معلم، کارمند و کارگر انگشت اشاره آغشته به جوهر را که نشانهای از حضور در انتخابات است، بالا گرفته و خطاب به دشمنان جمهوری اسلامی، عبارات زیبایی را بر زبان جاری ساختهاند.
وی شعارهایی همچون «همین یک بند انگشت ما، بند دل دشمن را پاره میکند»، «دشمن را زیر پا نه، در زیر یک بند انگشت خود له میکنیم»، «بمب اتم نمیخواهیم، با همین یک بند انگشت دشمن را شکست میدهیم» را از جمله عبارات به کار رفته در این تبلیغات دانست و یادآور شد: برای نگارش این عبارات و طراحی تصاویر مرتبط با آن که تجلی اراده ملی جهت حضور در انتخابات است، بیش از یک صد ساعت کار کارشناسی و نظرسنجی جامع شهری انجام پذیرفته است.
بقایی برگزاری مانور بزرگ انتخابات با حضور بیش از 4هزار تاکسی در شهر اصفهان را از دیگر برنامههای در دست اقدام کمیته فرهنگ شهروندی دانست و گفت: در این مانور، طرحها و پوسترهای تهیه شده با موضوع انتخابات، در پشت شیشه تاکسیها نصب شده و آنها ضمن تردد در خیابانهای مختلف شهر، اقشار مختلف شهروندان را به حضور اثرگذار و همراه با آگاهی و شناخت در انتخابات پیشرو تشویق میکنند.
انتهای پیام/س30