اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات استان یزد:

نونهالان با کارت همیاری در انتخابات اسفندماه شرکت می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان یزد از طراحی کارت همیاری انتخابات برای دانش‌آموزان استان یزد خبر داد.

نونهالان با کارت همیاری در انتخابات اسفندماه شرکت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، غلامحسین دشتی پیش از ظهر امروز در نشست بررسی وضعیت انتخابات در اردکان از طراحی کارت همیاری انتخابات برای نونهالان و دانش‌آموزان خبر داد.

وی افزود: هدف از طراحی این کارت ایجاد علاقه و آمادگی در نونهالان برای شرکت در انتخابات و کمک و همیاری آنان به والدین کم‌سواد و بی‌سواد در روز 12 اسفندماه است.به منظور مشارکت همه اقشار جامعه به ویژه نونهالان در حماسه بزرگ انتخابات که بزرگترین رویداد سیاسی و فرهنگی کشور محسوب می‌شود، کارت‌هایی با عنوان کارت همیاری طراحی و بین دانش‌آموزان تمام نقاط استان توزیع شده است.

وی درباره چگونگی استفاده از این کارت‌ها اظهار داشت: دانش‌آموزان و نونهالان به همراه والدین خود به شعب اخذ رای مراجعه می‌کنند و پس از پایان رای گیری، کارت‌های همیاری آنان نیز مهر می‌شود.

دشتی هدف از طراحی این کارت‌ها را ایجاد علاقه و آمادگی در نونهالان به عنوان آینده‌سازان کشور عنوان کرد و افزود: با توجه به برگزاری مکانیزه انتخابات در شهرستان اردکان، نقش دانش‌آموزان در راهنمایی و همیاری به والدین و افراد فامیل که از نعمت سواد بی‌بهره هستند، بسیار مهم و موثر است.

این مسئول همچنین با ابراز خرسندی از آمادگی شهرستان اردکان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات گفت: گزارش‌های اعضای ستاد انتخابات شهرستان اردکان حاکی از این است که تمام مقدمات برای خلق حماسه‌ای دیگر در تاریخ انتخابات استان فراهم شده و این شهرستان آمادگی کامل برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و پرشور را دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان یزد با بیان اینکه 57 شعبه اخذ رای برای حوزه انتخابیه اردکان پیش‌بینی شده است، عنوان کرد: وزارت کشور به دلیل فراهم بودن زیرساخت‌ها و مستقل بودن این حوزه، اردکان را به عنوان شهرستان پایلوت در امر برگزاری انتخابات تمام مکانیزه انتخاب کرده است.

دشتی تصریح کرد: تست مجدد کلیه دستگاه‌های مکانیزه، تقویت آموزش همگانی، برگزاری مانورهای انتخاباتی در محلات و مراکز مختلف این شهرستان هم‌چنین نظارت صریح و دقیق بر اجرای هرچه بهتر انتخابات از مباحثی بود که در این نشست مورد تاکید قرار گرفت.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول