اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی دشتستان خبر داد

کشف 45 تن شکر قاچاق در دشتستان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی دشتستان از کشف 45 تن شکر قاچاق در دشتستان خبر داد.

کشف 45 تن شکر قاچاق در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، داوود محمودزاده بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تامین امنیت و آسایش شهروندان از مهم‌ترین وظایف مسئولان انتظامی است و در این راستا تلاش گسترده‌ای انجام شده است.

وی از کشف 45 تن شکر قاچاق در دشتستان خبر داد و افزود: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارزو با تلاش ماموران انتظامی شهرستان دشتستان یک محموله قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی دشتستان در تشریح جزئیات این عملیات خاطرنشان کرد: ماموران ایست و بازرسی شهید صلاحی شهرستان دشتستان به دو دستگاه کامیون مشکوک و آنها را متوقف کردند که در بازرسی از این دو کامیون مقدار 45900 کیلوگرم شکر خارجی به ارزش بیش از 1.4 میلیارد ریال کشف و ضبط کردند.

محمودزاده تصریح کرد: خودرو های حامل کالای قاچاق توقیف و رانندگان به مراجع ذیصلاح تحویل داده شدند.

وی همچنین از دستگیری سارق سابقه‌دار در دشتستان خبر داد و گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان دشتستان یک سارق سابقه‌دار در این شهرستان دستگیر شد.

محمودزاده افزود: ماموران کلانتری وحدتیه شهرستان دشتستان در زمان گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو سواری پراید مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از خودرو تعداد زیادی مدارک خودرو، کارت شناسایی، کارت عابر بانک، تلفن همراه و وسایل استعمال مواد مخدر کشف و ضبط شد.

محمودزاده بیان کرد: راننده خودرو اهل و ساکن وحدتیه که دارای سوابق متعدد کیفری از جمله سرقت بود دستگیر و در  بازجویی‌های خود به سرقت وسایل داخل خودرو و 12مورد سرقت دیگر اعتراف کرد.‌

وی گفت: متهم به منظور رسیدگی به پرونده به مراجع ذیصلاح تحویل داده شد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول