اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت وزنه برداری استان اصفهان خبر داد:

اعلام آمادگی جامعه وزنه برداری برای حضور پر شور در انتخابات

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت وزنه برداری استان اصفهان گفت: جامعه وزنه برداری استان اصفهان همواره در صحنه بوده و روز جمعه نیز به پای صندوق رای می‌روند تا با حضور پرشور مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بزنند.

اعلام آمادگی جامعه وزنه برداری برای حضور پر شور در انتخابات

مرتضی سیف‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: استکبار جهانی بعد از شکست در میدان نبرد فیزیکی، تهاجم فرهنگی را در پیش گرفت اما با تدبیر و هشدارهای مقام معظم رهبری و هوشیاری و بصیرت بالای مردم، این توطئه‌ها خنثی  شد.

وی با بیان اینکه ورزشکاران، قهرمانان و پیشکسوتان وزنه برداری استان اصفهان همگام با مردم شهیدپرور استان اصفهان جمعه به پای صندوق رای می‌روند، تاکید کرد: شرکت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوازدهم اسفند از وظایف شرعی و قانونی همه مردم ایران اسلامی است.

رئیس هیئت وزنه برداری استان اصفهان با اشاره به اینکه مردم ایران از استکبار جهانی بیزار بوده و هستند،  تصریح کرد: پیش از شکل گیری انقلاب اسلامی، ایران در دست آمریکایی‌ها بوده و در تمامی عرصه‌ها از جمله اقتصادی، سیاسی، اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی تصمیم گیر بودند و رژیم طاغوت نیز به عنوان مجری این سیاست‌ها به شعور ملت ایران توهین می‌کرد.

سیف‌زاده با بیان اینکه ملت ایران آن روزها را فراموش نکرده و دوست ندارند کشور ایران تحت سلطه کشورهای بیگانه باشد، بیان داشت: به همین دلیل مردم همواره در صحنه و گوش به فرمان رهبری هستند تا ایران از گزند دشمنان در امان بماند.

وی افزود: بدون تردید ملت ایران در این روز حماسی نیز در صحنه حاضر شده تا به دشمنان نشان دهند که به هیچ وجه از وظیفه ملی و دینی خود دست برنمی‌دارند و همواره پاسدار خون شهدا، آرمان‌های بلند حضرت امام (ره) و ارزش‌های انقلاب و تابع ولایت و رهبری هستند.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول