اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جبهه متحد اصولگرایان و پایداری استان زنجان در بیانیه‌ای مشترک خواستار شدند

حضور مردم استان زنجان در انتخابات 12 اسفند

خبرگزاری فارس: جبهه متحد اصولگرایان و پایداری استان زنجان در بیانیه‌ای مشترک خواستار حضور مردم استان زنجان در انتخابات 12 اسفند شدند.

حضور مردم استان زنجان در انتخابات 12 اسفند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، در این بیانیه به دفتر خبرگزاری فارس در زنجان ارسال شده آمده است، حضور هوشمندانه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد، که آحاد ملت ایران همیشه در صحنه بوده و از آرمان‌ها و اصول و ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی ایران که حاصل خون هزاران شهید بوده دفاع خواهند کرد.

در این بیانیه آمده است: ملت ولایی ایران اسلامی با خلق حماسه 22 بهمن سال 90 به تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی آیت‌الله خامنه‌ای و حساسیت انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بار دیگر در انتخابات 12 اسفند حاضر شده و حماسه دیگری خواهند آفرید.

در بیانیه مشترک جبهه متحد اصولگرایان و پایداری استان زنجان انتخابات 12 اسفند در حالی برگزار می‌شود که دشمنان انقلاب و نظام در پی بروز بیداری اسلامی در منطقه و سقوط دیکتاتورهای دست نشانده آنها دچار سردرگمی شده و یکی یکی پایگاه‌های خود را در کشورهای منطقه از دست می‌دهند، آمده است: انتخابات مجلس شورای اسلامی در حالی برگزار می‌شود که مسلمانان و آزادی خواهان جهان چشم به حماسه‌ای دیگر از سوی ملت ایران دارند، تا دلگرم‌تر از گذشته برای به سرانجام رساندن انقلاب‌های خود امیدوار و دلگرم شوند.

در این بیانیه با اشاره به اینکه سی و چهارمین انتخابات در ایران اسلامی پس از گذشت 33 سال از انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی در حالی برگزار می‌شود، که دشمنان خارجی و داخلی با تبلیغات مسموم خود تلاش می‌کنند تا از حضور ملت ایران در پای صندوق‌های رای جلوگیری کرده و بر انتخابات ایران تاثیر گذار شوند، آمده است: این در حالی که آنها سخت در اشتباه هستند و در روز 13 اسفند سخت به اشتباه خود پی خواهند برد.

در این بیانیه آمده است: جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان و جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان زنجان در آستانه 12 اسفند سال 1390 که از سوی رهبر فرزانه انقلاب به سال جهاد اقتصادی نامگذاری شده است همه ملت ایران و مردم همیشه در صحنه، انقلابی، ولایتمدار، شجاع و مردمان دیار پایتخت شور و شعور حسینی استان زنجان را دعوت می‌کنند، تا بار دیگر با حضور حماسی خود در پای صندوق‌های رای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی همه نقشه‌های شوم دشمنان و بدخواهان داخلی آنها را با شکست مواجه کرده و نشان دهند که هرگز دست از حمایت نظام و انقلاب برنداشته و در راه حفظ انقلاب که حاصل خون هزاران شهید است، از هیچ تلاش دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول