اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ماکو:

امکانات راهسازی ماکو در آماده‌باش کامل است

خبرگزاری فارس: فرماندار ماکو گفت: تمامی امکانات راهسازی منطقه اعم از دولتی و بخش خصوصی در آماده باش کامل به سر می‌برند.

امکانات راهسازی ماکو در آماده‌باش کامل است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حمید احمدیان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ایران اسلامی بارزترین نمونه نظام مردم سالاری دینی است و انتخابات مجلس نیز صحنه مهم دموکراسی در کشور است که مردم با حضور گسترده خود در این صحنه پایبندی خود به آرمان‌ها و اهداف امام خمینی (ره) و شهدا را اثبات می‌کنند.

وی افزود: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است از این رو حضور گسترده و مشارکت عمومی مردم از اولویت‌های مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

احمدیان با اشاره به فراهم شدن شرایط لازم برای برگزاری انتخابات در این حوزه انتخابی گفت: مردم شهرستان ماکو در روز 12 اسفند با حضور خود در پای صندوق‌های رای دشمنان را مایوس و نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب می‌کنند.

این مسئول ادامه داد: تاکنون مراحل مختلف انتخابات دور نهم مجلس شورای اسلامی در این حوزه براساس زمانبندی قانونی پیش رفته و کاندیداها با همکاری، تعامل و حفظ نظم بر شور و نشاط بیشتر انتخابات می‌افزایند.

وی تصریح کرد: مقدمات لازم برای حضور صندوق‌های رای از نخستین ساعات قانونی رای‌گیری در تمام مناطق شهری و روستایی فراهم شده و با وجود بارش‌های سنگین برف همه راه‌های روستایی باز است و تمامی امکانات راهسازی در آماده باش کامل هستند تا در صورت بارش و مسدود شدن راه‌ها، اقدام به بازگشایی راه‌ها کنند.

فرماندار ماکو با اشاره به تعداد صندوق‌های اخذ رای در این شهرستان خاطرنشان کرد: در حوزه انتخاباتی ماکو 234 شعبه اخذ رای ثابت و سیار شهری و روستایی در نظر گرفته شده که از این تعداد 91 شعبه شهری و 143 شعبه روستایی است.

در حوزه انتخاباتی ماکو، چالدران، شوط و پلدشت یک نفر به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی انتخاب و روانه مجلس نهم می‌شود.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول