اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجرایی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان:

نخستین اتوبوس آمبولانس اورژانس 115 استان اصفهان فعال شد

خبرگزاری فارس: نخستین اتوبوس آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان با هزینه‌ای افزون بر 4 میلیارد ریال و ظرفیت انتقال12 بیمار و مجروح فعالیت خود را آغاز کرد.

نخستین اتوبوس آمبولانس اورژانس 115 استان اصفهان فعال شد

محمد ایرانپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: نخستین اتوبوس آمبولانس استاندارد اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان با هزینه‌ای افزون بر 4 میلیارد ریال اعتبار خریداری و فعالیت خود را آغاز کرد.

وی افزود: این اتوبوس دارای 12 تخت انتقال مجروح و تجهیزات کامل رفاهی برای پرسنل و بیماران است.

معاون اجرایی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان ادامه داد: همچنین این اتوبوس مجهز به تجهیزات پزشکی، احیا، سیستم گرمایشی و سرمایشی و برق اضطراری است.

وی بیان داشت: این اتوبوس به زودی با استقرار در یکی از شاهراه‌های پر ترافیک استان فعالیت خود را آغاز می‌کند تا در مأموریت‌ها و حوادث ویژه یاری رسان امداد خواهان باشد.

ایرانپور با بیان اینکه در آینده‌ای نزدیک 4 اتوبوس آمبولانس دیگر نیز از سوی اورژانس کشور به استان تحویل و 3 دستگاه نیز توسط مرکز فوریت‌های پزشکی اصفهان تهیه می‌شود، تصریح کرد: این اتوبوس‌ها در شرایط عادی در شاهراه‌هایی که حجم ترافیک در آنها بالا است و نیز در زمان وقوع حوادث غیرمترقبه‌ بزرگ که تشکیل بیمارستان صحرایی ضروری است به امدادرسانی به مجروحان حوادث می‌پردازد.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول