اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/-259

آرش‌نیا: هرگز قصد توهین به کاندیدایی را نداشتم / هدف بی‌نظمی در جلسه دانشگاه نبود

خبرگزاری فارس: دانشجو و فعال سیاسی دانشگاه بیرجند با اشاره به اتفاقات یکشنبه‌شب دانشگاه بیرجند گفت: در آن جلسه هرگز قصد توهین به کاندیدایی را نداشتم.

آرش‌نیا: هرگز قصد توهین به کاندیدایی را نداشتم / هدف بی‌نظمی در جلسه دانشگاه نبود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، رضا آرش‌نیا امروز در جمع دانشجویان دانشگاه بیرجند به بیان دیدگاه‌های خود در مورد انتخابات پرداخت و اظهار کرد: در سخنان یکشنبه‌شب خود در دانشگاه بیرجند که با حضور کاندیدای بیرجند برگزار شد قصد تخریب چهره هیچ یک از نامزدها را نداشتم و صرفا به بیان دیدگاه‌های خود پرداختم.

وی ضمن عذرخواهی از تمامی دانشجویان حاضر در جلسه تاکید کرد: به هیچ وجه قصد برهم زدن جلسه در مخیلات ذهنی من نمی‌گنجید.

دانشجو و فعال سیاسی دانشگاه بیرجند گفت: در این بین به صراحت اعلام می‌کنم به هچ گروه و یا کانال خاصی و در بازی سیاسی هیچ حزبی حضور و شرکت نداشته‌ام و عقد اخوتی با هیچ نماینده‌ای نبسته‌ام.

آرش‌نیا اضافه کرد: به صراحت اعلام کنم اگر جلسه به حاشیه نمی‌رفت نقد این جانب هر چند تیز دامن‌گیر تمامی کاندیدها می‌شد پس خیال اینکه اینجانب با کاندیدای خاصی اختلافی داشته‌ام و یا وامدار گروهی بوده‌ام خیالی پوچ و بی‌محتواست.

وی افزود: مطمئن باشید اگر شرایط مهیا بود و در صورت عنوان کردن، نقدهای دیگر برای دیگر نامزدها بسیار تیزتر عنوان می‌شد.

دانشجو و فعال سیاسی اصولگرای دانشگاه بیرجند گفت: مهم‌ترین موضوع آزادی بیان دانشجو است که باید در تمامی شرایط حفظ شود و با توجه به شرایط و فشارهایی که در این مدت بر من وارد آمد، من به عنوان یک دانشجوی آزاد به بازگویی عقاید خود پرداختم.

آرش‌نیا تصریح کرد: مهم‌ترین نکته را طبق فرمایش امام خامنه‌ای حضور حداکثری مردم خوانده و از تمامی دانشجویان و مردم برای شرکت در انتخابات پرشور دعوت می‌کنم.

یادآور می‌شود در جلسه یکشنبه‌شب دانشگاه بیرجند انتقاد تند این فعال سیاسی سبب نگرانی برخی کاندیدا و ترک جلسه از سوی سه تن از کاندیدای حوزه انتخابیه بیرجند و درمیان شد.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول