اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخاب بزرگ اسفند/166

هنرمندان بسیجی: انتخابات تجلی هنر بیداری است

خبرگزاری فارس: انجمن‏های ادبی و هنری سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان در آستانه انتخابات مجلس با صدور بیانیه‏ای تاکید کردند: انتخابات تجلی هنر بیداری است و همه باید در آن شرکت کنند.

هنرمندان بسیجی: انتخابات تجلی هنر بیداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، انجمن‏های ادبی و هنری سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان در بیانیه‏ای که امروز یک نسخه از آن به دفتر خبرگزاری فارس در استان سمنان نمابر شده است، عموم مردم را به حضور در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت کرد.

در این بیانیه تصریح شده است: در سال‏های اخیر که بنیان‏های اصلی نظام اسلامی ما آماج دشمنان در جنگ نرم قرار گرفته و از سویی نسیم بیداری اسلامی، چشم‏های بسیاری را به الگوی جمهوری اسلامی که به تعبیری به عنوان سید و سالار آزادی‏خواهان جهان از آن یاد می‏شود، دوخته است؛ مسئولیت هنرمندان ایران اسلامی برای نقش‏آفرینی در صحنه‏هایی که بتواند در جبهه دفاع و مبارزه و به عنوان الگوی هنرمندان انقلابی جهان مطرح شود، سنگین است.

انجمن‏های ادبی و هنری سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان آورده‏اند: به اتکای ایمان سرشار خود به ولایت فقیه، پشتوانه اصیل مردمی و اعتقاد به آموزش و پژوهش برای دستیابی به سطوح قابل قبول هنری، مثلثی نورانی از ارتقای هنر حقیقت‏مدار برای خود ترسیم کرده که هدف ارزشمند آن، قرار دادن جریان هنر ارزش‏مدار در جایگاه شایسته و بایسته آن در سطح ایران و جهان است.

همچنین می‏خوانیم: خودسازی، توکل و توسل به عنوان سه سلاح اصلی بسیج در جریان همه ادوار حیات طیبه آن، در جبهه هنری نیز باید مورد تاکید باشد.

انجمن‏های ادبی و هنری سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان آورده‏اند: جریان هنری بسیج می‏تواند روحیه مسئولیت‏پذیری و توجه به اتفاقات و وقایع مهم ایران و اسلام را به فضای فسرده و روشن‏فکر زده هنر کشور بازگرداند و به همین منظور، به دور از مناسبت‏زدگی و سطحی‏نگری، جریان‏سازی برای هم‏افزایی متعهدانه در مقابل مفاهیمی چون دفاع از کشور، مبارزه با یاس و نا امیدی در زمینه تحریم‏های ناجوانمردانه غرب، بزرگداشت شهدای علمی کشور، مطالبات مقام عظمای ولایت، مشارکت مردم در امور مختلف و به ویژه انتخابات و ... برای تولید آثار فاخر هنری در این زمینه‏ها با تدبیر و طراحی مناسب فرهنگی ضروری است.

در بخش دیگری آمده است: در همین مسیر، از خداوند بزرگ مسئلت می‏کنیم که جامعه هنری متعهد توفیق بازنمایی مناسب ارزش‏های نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیام ارزشمند این انقلاب الهی را داشته باشد.

انجمن‏های ادبی و هنری سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان تاکید کرده‏اند: ما بر این باوریم که در این روزهای با طراوت و بسیار مهم، مشارکت متعهدانه هنرمندان در عرصه سرنوشت‏ساز انتخابات مجلس شورای اسلامی، می‏تواند حجت را بر دل‏های پاک و آسمانی دوستان، تمام کرده و امید دشمنان اسلام و انقلاب را به یاس و ناامیدی تبدیل کند؛ از این رو برای ادامه راه، بار دیگر با شهیدان سرافراز پیمان می‏بندیم که با رقم زدن حماسه‏ای نوین، مهلکه‏ای تازه برای دشمنان این مرز و بوم بیافرینیم.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: در این فرصت مغتنم صراحتاً و موکداً اعلام می‏کنیم که هنرمندان بسیجی و بسیجیان هنرمند استان سمنان، هم‏دوش سایر هنرمندان کشور و همراه و همدل مردم ولایت‏مدار استان سمنان به اشاره رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضور خواهند یافت تا با انتخاب نمایندگان اصلح، بشارتی دیگر برای سرافرازی ایران اسلامی به ارمغان آید.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول