اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب جبهه متحد اصولگرایان:

منتخب جبهه متحد پیروز انتخابات کهگیلویه و بهمئی و چرام است

خبرگزاری فارس: منتخب جبهه متحد اصولگرایان گفت: منتخب جبهه متحد پیروز انتخابات کهگیلویه و بهمئی و چرام است.

منتخب جبهه متحد پیروز انتخابات کهگیلویه و بهمئی و چرام است

 به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید علی‌محمد بزرگواری امروز در جمع پرشور مردم سرفاریاب با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه نمایندگی مجلس در نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان کرد: مردم ما باید حضوری حداکثری در انتخابات داشته باشند و زمینه ورود افراد دلسوز و ولایت‌مدار را به مجلس فراهم سازند.

منتخب جبهه متحد اصولگرایان شور حال وصف ناشدنی در ایام انتخابات به وجود آمده را نوید بخش انتخاباتی پر شور و حماسی دانست.

این عضو فراکسیون اصولگرای مجلس ابراز داشت: مردم ما در روز 12 اسفند با حضور در پای صندوق‌های رای حماسه‌ای جاودان به وجود می‌آورند.

بزرگواری طرفداران و حامیان خود را به رعایت قانون دعوت کرد و تبعیت از قوانین انتخاباتی و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب را در تمام مراحل انتخابات زمینه‌ساز انتخاباتی سالم با نشاط و پرشور دانست.

منتخب جبهه متحد و پایداری در حوزه انتخابیه کهگیلویه و بهمئی و چرام خطاب به خود و سایر کاندیداها گفت: ما به عنوان کسانی که می‌خواهیم قوه مقننه را تشکیل دهیم و قانون‌گذاری کنیم باید در قانون مداری پیشرو باشیم.

بزرگواری تاکید کرد: با آمارگیری‌ها و نظر سنجی های به عمل آمده قطعا پیروز میدان خواهیم بود و در این میان وحدت و برادری و آرامش را سرلوحه کار خود قرار دهیم چرا که در این میان کسانی هستند که از روی عصبانیت سعی در ایجاد تنش در انتخابات دارند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود خواست دشمنان داخلی و خارجی را ایجاد تنش و شائبه در انتخابات دانست و گفت: بهترین راه مقابله با این توطئه‌ها چنگ زدن به ریسمان ولایت و پیروی از رهنمودهای ایشان دانست.

بزرگواری ابراز داشت: در دوران نمایندگی خود سعی کردیم بر محور عدالت حرکت کنیم و از این به بعد نیز همین مسیر را با قاطعیت بیشتر ادامه خواهیم داد.

وی با اشاره به حساسیت مسیر دهدشت به باغچه سادات قرار دادن این طرح را در طرح ملی، کوچکترین خدمت به بخش سرفاریاب دانست و افزود: با افتتاح این جاده سرفاریاب در مسیر رشد و توسعه قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول