اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سپاه قدس گیلان:

حضور مردم در انتخابات بیانگر اقتدار مردمی نظام است

خبرگزاری فارس: سپاه قدس گیلان با صدور اطلاعیه‌ای عنوان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات بیانگر قدرت و اقتدار مردمی نظام است

حضور مردم در انتخابات بیانگر اقتدار مردمی نظام  است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سپاه قدس گیلان با صدور اطلاعیه‌ای به مناسبت 12 اسفند عنوان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از بدو جوشش خود تاکنون با معیارهای مردم‌سالاری دینی مسئولیت‌ها را به رٱی مردم گذاشت و از بالاترین تا پایین‌ترین مسئولان نظام با نظر مستقیم مردم تعیین شدند.

این اطلاعیه می‌افزاید: حضور پرشور مردم در انتخابات بیانگر قدرت و اقتدار مردمی نظام است و فقدان نظام انتخاباتی زمینه‌ای برای اعمال نفوذ کشورهای مستکبر خارجی است.

سپاه قدس گیلان در ادامه اطلاعیه خود آورده است: تجربه موفق برگزاری 32 انتخابات باشکوه و با مشارکت  حداکثری مردم در کشور مانند سدی در برابر توطئه‌های دشمنان ضمن نمایش قدرت و اقتدار مردمی نظام مانند خاری بر چشم آمریکا و متحدان منطقه‌ای آنان از مواضع خصمانه و اعمال تحریم‌ها و تهدیدات علیه نظام را رقم می‌زند.

این اطلاعیه اضافه کرده است: سپاه قدس گیلان همراه با رده‌های اقشاری بسیج، سازمان بسیج جامعه پزشکی، بسیج حقوقدانان، بسیج جامعه کارگری، بسیج نخبگان و سازمان علمی و پژوهشی، بسیج اساتید، بسیج دانشجویی، بسیج دانش‌آموزی، فرهنگیان استان در انتخابات شرکت می‌کند.

در اطلاعیه سپاه ذکر شده است: از تمام مردم ولایت‌مدار  و انقلابی گیلان دعوت می‌کنیم در نخستین ساعات 12 اسفند با حضوری آگاهانه و به منظور  تشکیل مجلسی قوی، کارآمد و برخوردار از گفتمان انقلاب اسلامی و ولایت فقیه، نمایندگان صالح، انقلابی، بصیر و دشمن‌ستیز را برگزینند.

سپاه قدس گیلان در اطلاعیه خود آورده است: کارکنان سپاه قدس گیلان در کنار بسیج مردمی و دیگر نیروهای مسلح، ضامن امنیت و استحکام بنیان‌های مردم‌سالاری دینی در انتخابات حضور می‌یابند و در کنار ملت روزنه‌های امید دشمنان را در آتش‌افروزی‌های جدید کور می‌کنند.

انتهای پیام/ی20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول